Fandom

Sonic Wiki

Action Race

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Action Race.png

Ikona trybu Action Race

Action Race – jeden z trybów wieloosobowych w grze Sonic Heroes. Jest to jedyny tryb rozgrywki wieloosobowej, dostępny od samego początku.

Opis Edytuj

Action Race jest wyścigiem dla dwóch graczy, polegającym na przebiegnięciu dystansu pomiędzy startem a metą. W wyścigu udział mogą wziąć tylko dwie różne drużyny.

Gracze zaczynają w tym samym miejscu, znajdując się obok siebie w odpowiednich odległościach. Ich celem jest przebiegnięcie przez całą mapę i dotarcie do Goal Ringa. Po drodze rozmieszczone są różne przeszkody i prości przeciwnicy. W poszczególnych miejscach planszy znajdują się także punkty kontrolne, które zwiększają poziom postaci która go zbierze, a także odradzają drużynę, jeśli ta zostanie pokonana. Punkt może być zebrany, a także może podwyższyć poziom tylko raz. W trakcie rozgrywki, gracze mogą zadawać sobie obrażenia, lub spychać się w przepaście. Jeśli drużyna padnie, odrodzi się w ostatnim zebranym punkcie kontrolnym, nawet jeśli pierwsza przeszła przez niego przeciwna drużyna.

Poziomy Edytuj

Action Race składa się z trzech poziomów. Gracz może wybrać dowolny z nich, lub zagrać wszystkie po kolei. W przypadku wybrania jednego poziomu, wygrywa drużyna która ukończy poziom jako pierwsza. W przypadku wybrania wszystkich poziomów, wygrywa drużyna z dwoma zwycięstwami na poziomach.

Poziomy trybu Action Race to:

  • Seaside Hill – skrócona wersja poziomu Seaside Hill, rozgrywająca się o innej porze dnia. Pierwszy poziom na liście.
  • Grand Metropolis – skrócona wersja poziomu Grand Metropolis z niewielkimi zmianami. Drugi poziom na liście.
  • BINGO Highway – skrócona wersja poziomu BINGO Highway, rozgrywająca się na końcówce poziomu. Trzeci poziom na liście.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki