Ten artykuł dotyczy przeciwnika pojawiającego się w serii Sonic the Hedgehog. Być może szukałeś bossa z gry Sonic Advance 3?
Cudzy1 These aerial arsenals circle around Sonic's front and let loose with laser beams and missile salvos. Sometimes, they get a little too caught up in attacking and forget to keep an eye out for obstacles behind them. Whoops! Cudzy2
Opis, Sonic Unleashed

Aero-Chaser, znany również jako Egg Chaser – przeciwnicy pojawiający się w grach Sonic Unleashed, Sonic Colors i Sonic Generations. Są to humanoidalne, latające roboty.

Opis Edytuj

Aero-Chaser to zielony robot, który dysponuje plecakiem odrzutowym. W zależności od gry mogą być wzorowane na Egg Fighterach (trzy oczy, strzelanie laserami z plecaków odrzutowych), albo na Egg Pawnach (gogle na oczach i ręce w kształcie szczypców). Aero-Chasery pojawiają się w różnych grupach na torach, gdzie gracz musi szybko biec. Roboty strzelają w gracza wiązkami laserowymi, które należy unikać wykonując Quick Step. Roboty można zniszczyć wrzucając w nie innych przeciwników, których może staranować Sonic Boost.

Historia Edytuj

Sonic Unleashed Edytuj

Aero Chaser po raz pierwszy pojawił się w grze Sonic Unleashed. Można go spotkać na poziomach: Savannah Citadel, Rooftop Run, Skyscraper Scamper i Jungle Joyride. W tej grze są to humanoidalne roboty, z trzema oczami an głowie, oraz wielkimi silnikami odrzutowymi na plecach, z których górnych segmentów wystrzeliwują promienie laserowe. W wersji na PS2/Wii pojedyncze Aero-Chasery atakują Sonica, strzelając w niego rakietami.

Sonic Colors Edytuj

Egg Chaser

Egg Chaser w Sonic Colors

W Sonic Colors, Aero Chasery otrzymały zmieniony wygląd, aby przypominały bardziej Egg Pawny, oraz ich nazwę na Egg Chaser. Pojawiają się w grupach liczących po trzy roboty, na poziomach Starlight Carnival, Planet Wisp i Terminal Velocity. W Game Landzie, Egg Chasery zrzucają dodatkowo na ziemię elektryczne bramki, nad którymi gracz musi przeskoczyć aby nie otrzymać obrażeń.

Sonic Generations Edytuj

Aero Chasery powracają na poziomie Rooftop Run w grze Sonic Generations, gdzie otrzymują swój wygląd z Sonic Unleashed i nazwę z Sonic Colors - Egg Chaser. W przeciwieństwie do poprzednich gier, zniszczone Egg Chasery nie będą zastępowane nowymi.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Egg Chasery pojawiają się jako przeszkoda na torze wyścigowym Galactic Parade, który jest wzorowany na Starlight Carnival z Sonic Colors. Wyglądają i zachowują się tak samo jak we wspomnianej grze. Nie mogą być zniszczone. Pojawiają się w drugim i trzecim okrążeniu, gdzie strzelają w gracza swoimi laserowymi promieniami.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj