Aero-Chaser

2992strony na
Ten artykuł dotyczy przeciwnika pojawiającego się w serii Sonic the Hedgehog. Być może szukałeś bossa z gry Sonic Advance 3?
Cudzy1.png These aerial arsenals circle around Sonic's front and let loose with laser beams and missile salvos. Sometimes, they get a little too caught up in attacking and forget to keep an eye out for obstacles behind them. Whoops! Cudzy2.png
Opis, Sonic Unleashed

Aero-Chaser, znany również jako Egg Chaser – przeciwnicy pojawiający się w grach Sonic Unleashed, Sonic Colors i Sonic Generations. Są to humanoidalne, latające roboty.

Opis Edytuj

Sonic Unleashed Edytuj

Aero Chaser po raz pierwszy pojawił się w grze Sonic Unleashed. Można go spotkać na poziomach: Savannah Citadel, Rooftop Run, Skyscraper Scamper i Jungle Joyride. Są to humanoidalne roboty, z trzema oczami an głowie, oraz wielkimi silnikami odrzutowymi na plecach, z których górnych segmentów wystrzeliwują promienie laserowe.

Roboty zawsze pojawiają się w grupach liczących po 3 Aero-Chasery, w sekcjach w których gracz biegnie przed siebie po prostej drodze. Atakują biegnącego Sonica, strzelając w jego stronę promienie laserowe, które mogą zadać postaci obrażenia. Można ich uniknąć używając Quick Stepa. Czasami zrzucają również na ziemię elektryczne bramki, rozciągające się na całej szerokości drogi, nad którymi należy przeskoczyć.

Aero-Chasery mogą być pokonane bezpośrednim atakiem ze strony gracza. Aby zniszczyć robota, gracz musi potrącić stojące na drodze Egg Fightery za pomocą Boosta, które wylecą w górę i uderzą w Aero-Chasera, niszcząc go razem ze sobą. Zazwyczaj roboty zostają zniszczone po otrzymaniu dwóch ciosów, ale jeśli uderzą w znajdującą się za nimi przeszkodę, to giną natychmiastowo. Kiedy Aero-Chaser zostaje pokonany, przylatuje kolejny robot na jego miejsce, do momentu w którym sekcja z bieganiem przed siebie kończy się i roboty odlatują.

Sonic Colors Edytuj

W Sonic Colors, Aero Chasery otrzymały zmieniony wygląd, aby przypominały bardziej Egg Pawny, oraz ich nazwę na Egg Chaser. Wyglądają podobnie do wspomnianych robotów: Posiadają taki sam kształt stóp i ciała, na głowie noszą gogle, na plecach silniki odrzutowe, a ich dłonie mają kształt szczypców, z których roboty strzelają laserami. Pojawiają się na poziomach Starlight Carnival, Planet Wisp i Terminal Velocity.
Egg Chaser.png

Egg Chaser w Sonic Colors

W Sonic Colors, Egg Chasery pojawiają się dwu lub trzyosobowych grupach. Podobnie jak w Sonic Unleashed, będą lecieć przed graczem w sekcjach, w których Sonic musi biec do przodu po prostej drodze. Wystrzeliwują swoje promienie laserowe, aby zranić postać. Można je zniszczyć, potrącając pobliskiego przeciwnika za pomocą Boosta. Wróg wyleci w górę i jak pocisk uderzy w Egg Chasera. Kiedy jeden Egg Chaser zostanie zniszczony, drugi przyleci zająć jego miejsce. Roboty odlatują, kiedy wyznaczona dla nich sekcja się skończy.

W Game Landzie, Egg Chasery zrzucają dodatkowo na ziemię elektryczne bramki, nad którymi gracz musi przeskoczyć aby nie otrzymać obrażeń.

Sonic Generations Edytuj

Aero Chasery powracają na poziomie Rooftop Run w grze Sonic Generations, gdzie otrzymują swój wygląd z Sonic Unleashed i nazwę z Sonic Colors - Egg Chaser.

W pierwszym akcie, Egg Chasery pojawiają się wewnątrz wieży zegarowej, pod koniec poziomu. Będą do niej wlatywać i zatrzymując się w locie, zaczną strzelać przed siebie swoimi laserami, powoli przesuwając kierunek wystrzału do góry. Gracz może je zniszczyć dowolnym atakiem, ale musi uważać aby nie zostać zranionym. Pod koniec poziomu, Egg Chasery będą pojawiały się na sterowcu Eggmana - Eggman Flying Battery. Kiedy gracz wejdzie na pokład, Egg Chasery zaczną odlatywać, oprócz jednego, ostatnie, który znajduje się na końcu. Będzie on w panice przed graczem przebierał nogami w powietrzu i będzie go można zniszczyć.

W drugim akcie pojawiają się dwie sekcje z Egg Chaserami. Roboty zachowują się tutaj podobnie jak w Sonic Unleashed, strzelając w stronę gracza laserowymi promieniami, ale nie zrzucają w dół swoich elektrycznych bramek. Pierwsza grupa, licząca po trzy takie roboty, pojawia się kiedy gracz wbiega w górę, po ścianie wieży zegarowej. Pod koniec poziomu, gracz będzie biegł przed siebie po kamiennej drodze. Przed Soniciem będzie lecieć Eggman Flying Battery, osłaniany z przodu przez Egg Chasery. Roboty będą strzelać w gracza swoimi laserami, a jedynym sposobem na ich pokonanie będzie taranowanie pojawiających się na drodze Egg Fighterów, które potrącone, wyskoczą w górę jak pocisk i uderzą w Egg Chasera, niszcząc go. W przeciwieństwie do poprzednich gier, zniszczone Egg Chasery nie będą zastępowane nowymi.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Egg Chasery pojawiają się jako przeszkoda na torze wyścigowym Galactic Parade, który jest wzorowany na Starlight Carnival z Sonic Colors. Wyglądają i zachowują się tak samo jak we wspomnianej grze. Nie mogą być zniszczone. Pojawiają się w drugim i trzecim okrążeniu, gdzie strzelają w gracza swoimi laserowymi promieniami.