Fandom

Sonic Wiki

Aero Egg

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic Advance 2
Aero Egg

Następny boss >>

Aero Egg (エアロエッグ Earo Eggu?) – czwarty boss w grze Sonic Advance 2, z którym gracz walczy na poziomie Ice Paradise.

Opis Edytuj

Aero Egg to ulepszony Eggmobile. Maszyna składa się z kokpitu, który posiada zamontowany na dole otwór, z którego wypuszcza na ziemię pociski. Aero Egg posiada także ogon, na którego końcu znajduje się platforma na której może stanąć postać.

Boss Edytuj

Walka toczy się na prostym terenie z lekkimi wzniesieniami i obniżeniami. Gracz musi gonić bossa, który będzie posyłał w jego stronę swoje ataki. Aero Egg będzie co jakiś czas zrzucał na ziemię pociski, a gracz będzie musiał skakać, aby uniknąć zderzenia z nimi. Pociski pozostawiają po sobie mały słup ognia, który utrzymuje się przez krótki czas i może zranić gracza.

Aby pokonać bossa, gracz musi wskoczyć na jego tylną platformę i posłużyć się nią do wskoczenia na kokpit. Kiedy gracz stanie na platformie, Aero Egg od razu ją odwróci, odbijając przy tym gracza w górę. Boss po jakimś czasie ponownie postawi platformę w taki sposób, aby można było na nią wejść. Czasami, w trakcie lotu, będzie on ją również mógł odwracać.

Po otrzymaniu 4 ciosów, boss zacznie coraz szybciej i agresywniej zrzucać pociski na ziemię. Po otrzymaniu kolejnych 4 ciosów zostanie pokonany.

Aero Egg powraca razem z pozostałymi bossami z gry na poziomie XX. Zniszczenie go wymaga tutaj zadania mu jedynie 4 ciosów, co oznacza że boss od razu przechodzi w tryb szybszego zrzucania pocisków na ziemię.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Aero Egg - Faza pierwsza
Aero Egg - Faza druga

Galeria Edytuj

ved
Sonic Advance 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki