FANDOM

Air Boost – umiejętność pojawiająca się w serii Sonic the Hedgehog. Korzysta z niej Sonic the Hedgehog. Pozwala na przełamanie bariery dźwięku i wykonanie szybkiego wyskoku do przodu.

Opis Edytuj

Air Boost jest odmianą Sonic Boosta, wykonywaną podczas skoku. Zdolności można użyć podczas skoku. Wówczas Sonic otacza się z przodu niebieską barierą i wykonuje szybki skok do przodu. Pozwala przelatywać krótkie dystanse, jednocześnie unikając niektórych przeszkód i przepaści. Należy mieć na uwadze to, że Air Boost trwa krótko i nie pozwala latać lub szybować nad ziemią. W trakcie krótkiego przyspieszenia Sonic może niszczyć napotkanych przeciwników, a także przyciągać pierścienie. Air Boost zużywa licznik w takim samym stopniu, jak podczas inicjowania zwykłego Sonic Boosta (około 20%).

Air Boost pojawił się po raz pierwszy w Sonic Unleashed. W wersji na Xbox 360/PlayStation 3 można go używać od samego początku, natomiast w wersji na Nintedo Wii/PlayStation 2 po zdobyciu ulepszenia Air Boost Shoes. W Sonic Colors Sonica otacza kolorowa bariera.

W Sonic Generations Nowoczesny Sonic wykorzystał Air Boost do zebrania czerwonego Szmaragdu Chaosu. Klasyczny Sonic obserwował jak jego odpowiednik z przyszłości wykonuje tę umiejętność i zapamiętał ją. Pod koniec gry Klasyczny Sonic demonstruje swoją wersję Air Boosta. Mimo że nie udało mu się opanować wszystkich aspektów zdolności, Nowoczesny Sonic pochwalił go.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Sonic 06 Air Boost

Umiejętność podobna do Air Boosta w Sonic the Hedgehog

  • We wstępnym przerywniku z historii Sonica w Sonic the Hedgehog (2006), Sonic wykorzystuje umiejętność podobną do Air Boosta, która otacza go niebieską aurą i pozwala niszczyć roboty.