Fandom

Sonic Wiki

Air Fleet

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Shadow the Hedgehog (gra)
Air Fleet (Dark)

Następny poziom >>

Shadow the Hedgehog (gra)
Air Fleet (Normal)

Następny poziom >>

Shadow the Hedgehog (gra)
Air Fleet (Hero)

Następny poziom >>

Air Fleet – jeden z pięciu możliwych do wyboru piątych poziomów w grze Shadow the Hedgehog. Gracz może się na niego dostać po wykonaniu misji Hero w Central City, misji Normal w The Doom, lub misji Dark w Sky Troops.

Historia Edytuj

Dowódca GUN ewakuuje Prezydenta Zjednoczonej Federacji z atakowanego przez kosmitów miasta Central City. Black Doom zamierza zaatakować powietrzną flotę, która eskortuję przywódcę ludzkości i wysyła Shadowa, aby wykonał to zadanie.

Opis Edytuj

Air Fleet jest poziomem rozgrywającym się na pokładzie jednego z większych powietrznych okrętów GUN. Okręty składają się z metalowych mostów, które prowadzą do korytarzy. Poszczególne mosty i korytarze oddzielone są ze sobą rozsuwanymi drzwiami. Wewnątrz korytarzy znajdują się często lasery, które przemieszczają się w wybranych kierunkach i mogą zranić gracza. Niektóre drzwi są stale zablokowane, a inne będą wymagały zniszczenia pobliskich przeciwników, które ich pilnują. Dookoła porozmieszczane są również pojazdy GUN, które gracz może prowadzić.

Na suficie zamontowane są szyny, po których przemieszcza się samolot Prezydenta, w którym ucieka on z hangarów powietrznej floty. Okręt może otrzymać obrażenia od gracza, lecz sam nie może ich zadawać. Kiedy gracz dojdzie do korytarzy z rozwidleniami będzie mógł, za pomocą strzału w niebieską wskazówkę, zmienić kierunek ruchu pojazdu. Jeśli strzałka jest czerwona, samolot będzie przemieszczał się po wolniejszej drodze.

Oprócz zwykłych korytarzy, znajdują się tutaj również duże pomieszczenia, z licznymi balkonami na ścianach i wyjściami. Czasami gracz będzie musiał poruszać się po zewnętrznej części okrętu, biegnąc po ścianach, szynach i słupach. Niektóre szyny znajdują się pod napięciem i gracz nie będzie mógł po nich przejść, chyba że chce otrzymać obrażenia.

Na końcu poziomu znajduje się zjeżdżająca w dół winda. Razem z windą w dół będzie zjeżdżał samolot prezydenta. Będzie to ostatnia szansa gracza na zadanie pojazdowi obrażeń, zanim ten na dobre opuści flotę. Kiedy winda zjedzie w dół, gracz będzie mógł dojść do mety.

Shadow może zdecydować się, czy zniszczy pojazd Prezydenta, pomoże w jego obronie, zabijając 35 kosmitów, lub znajdzie Szmaragd Chaosu będący w posiadaniu GUN.

Klucze Edytuj

  1. Pierwszy klucz – w sekcji polegającej na skakaniu pomiędzy dwoma ścianami, klucz znajduje się za położonymi na górze drzwiami.
  2. Drugi klucz – przy rozwidleniu dróg, gracz powinien wybrać niebezpieczną drogę (prawą) i zniszczyć skrzynie, położone za robotem GUN.
  3. Trzeci klucz – po przejściu przez trzeci punkt kontrolny, klucz będzie znajdował się w dużym pomieszczeniu. Za pomocą czarnej substancji, gracz powinien wspiąć się na górę i okrążyć położony wyżej balkon.
  4. Czwarty klucz – po przejściu przez czwarty punkt kontrolny, gracz powinien wybrać bezpieczna drogę (prawą) i zniszczyć skrzynię obok pierwszego działa GUN.
  5. Piąty klucz – po przejściu przez siódmy punkt kontrolny, klucz będzie znajdował się w dużym pomieszczeniu. Shadow powinien ponownie użyć czarnej substancji aby wspiąć się na wyższe piętro. Klucz położony jest między drewnianymi kontenerami.

Za sekretnymi drzwiami znajduje się Air Saucer. Pozwala on lekko unosić się graczowi nad ziemią i bezpiecznie zjeżdżać po naelektryzowanych szynach.

Misje Edytuj

Dark Edytuj

Postać – Doom's Eye

Cel – Zniszcz pojazd ratunkowy Prezydenta!

A-Rank – 20 000 punktów

B-Rank – 18 000 punktów

C-Rank – 12 000 punktów

D-Rank – 8 000 punktów

Normal Edytuj

Cel – Znajdź Szmaragd Chaosu!

A-Rank – 20 000 punktów

B-Rank – 18 000 punktów

C-Rank – 12 000 punktów

D-Rank – 8 000 punktów

Hero Edytuj

Postać – Tails

Cel – Ochroń pojazd ratunkowy przed czarnymi stworami!

A-Rank – 33 000 punktów

B-Rank – 28 000 punktów

C-Rank – 22 000 punktów

D-Rank – 10 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Air Fleet

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki