FANDOM

Altitude Limit (アルティチュードリミット Arutichūdorimitto?) – poziom w grze Sonic Rush. Jest szóstym poziomem dla Sonica i piątym poziomem Blaze.

Opis Edytuj

Altitude Limit mapa

Altitude Limit na mapie

Altitude Limit jest poziomem zlokalizowanym w podniebnej bazie.

Poziom nastawiony jest na szybką rozgrywkę, ponieważ składa się w większości z metalowych dróg i szyn ustawionych tak, aby gracz nabierał na nich dużej prędkości. Wymuszają to również pojawiające się nad przepaściami platformy, pomiędzy którymi gracz musi szybko przeskakiwać, ponieważ spadają one w dół krótko po tym jak postać na nich stanie. Przepaście w Altitude Limit są przeważnie zastąpione niebieską wiązką laserową. Jeśli gracz na nią wpadnie to zginie natychmiastowo. Ważnymi elementami tego poziomu są czarne armaty. Kiedy gracz w nie wskoczy, zostanie wystrzelony w górę i otrzyma zielony spadochron, na którym będzie mógł powoli opadać w dół. Równie istotne są latająca platformy. Kiedy gracz na nich stanie, będzie mógł kontrolować ich ruch na boki. Platformy lecą cały czas w górę. Postać musi uważać na przeciwników i przeszkody, które będą się starały ją strącić z podestu. Platforma wybucha również przy kontakcie z twardą powierzchnią. Postać może w dowolnym momencie z niej zeskoczyć. Pojawiają się tutaj również tyrolki.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Egg Eagle

Bossem poziomu jest Egg Eagle. Walka toczy się na wąskiej platformie w powietrzu. Boss unosi się w tle, strzelając w gracza pociskami. Egg Eagle będzie zlatywał na arenę, aby uderzyć gracza swoimi pazurami. Inny atak polega na spychaniu postaci z platformy, za pomocą śmigieł na skrzydłach. Trzeci atak Egg Eagle to uderzenie w platformę za pomocą dziobu, co wytwarza krótką falę uderzeniową.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Egg Flapper
EF Normal sprite
Egg Flapper Cannon
EF Cannon sprite
Falco
Falco sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Get Edgy (Sonic)
Get Edgy (Blaze)

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria