Fandom

Sonic Wiki

Aman-Rapi

2688stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Aman-Rapi – postać występująca w serialu animowanym Sonic Underground. Jest przodkiem królowej Aleeny, Sonica, Sonii i Manica; w czasach starożytnych był czarodziejem i prorokiem.

Opis Edytuj

Aman-Rapi jest niemal identyczny jak Sonic, oprócz tego, że jego pióra są kształtowane w innym stylu, a jego ramiona są niebieskie, a on nosi starożytną egipską odzież (nie nosi rękawiczek).

Historia Edytuj

W swoim czasie, Aman-Rapi przepowiedział nadejście Doktora Robotnika i wpisał szczegółowy plan, w jaki sposób pokonać go na zwoju, który został umieszczony w jego grobie. Kilka wieków później, kiedy Sonic i inni szukali zwoju, zmumifikowane sługusy Aman-rapi przez pomyłkę wzięli Sonica dla niego. Gdy Sonic Underground spełnił jego prośbę o piosence, użył swojego zaklęcia unieruchomienia, by zamrozić atakujących wrogów na tyle długo, żeby uciec. Niestety, zwój był tak stary, że kiedy został usunięty z jego próbówki, to rozsypał się w pył. Jednak Aman-Rapi opuścił jedną wiadomość: wpisany na próbówce był hieroglif, który po przetłumaczeniu oznacza "Jeże zwyciężą".

Osobowość Edytuj

Osobowość Aman-Rapi jest niezwykle podobna do Sonica, nawet uzupełniając to, jaki przystojny był. Jednakże różnica była tylko w mowie: podczas gdy Sonic mówi dość nieformalnie i używa slangu, Aman-Rapi mówi formalnie.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki