FANDOM

Amoeba Droid[1] – mini-boss poziomu Chemical Plant Zone w grze Sonic Mania.

Opis Edytuj

Amoeba Droid to kulisty robot. Posiada 3 pręty, umożliwiające mu na przyciąganie i utrzymywanie chemikaliów. Na przodzie robota narysowane jest logo Imperium Eggmana oraz dwa czarno-żółte pasy.

Boss Edytuj

Walka rozgrywa się na jednej z żółtych tub transportujących chemikalia. Pod nią, znajduje się zbiornik z Mega Mackiem. Gracz nie jest nim bezpośrednio zagrożony.

Walka rozpoczyna się gdy znad środka areny wyłania się maszyna. Opada ona do zbiornika pod areną i porusza się w nim kilka razy, tworząc wokół siebie otoczkę z chemikaliów. Po utworzeniu solidnej osłony, wyłoni się z jednej z krawędzi areny, a następnie zacznie podążać za graczem odbijając się. Po 3 odbiciach utraci część osłony, a z pozostałej utworzy wokół siebie obracający się pierścień z kul chemikaliów. W międzyczasie wzleci również nad środek areny. Po paru sekundach, rozrzuci on kule po całej arenie. Gracz musi je ominąć. Następnie robot opuści się do zbiornika i cała sekwencja się powtórzy.

Uderzenie robota możliwe jest zawsze gdy widoczny jest nad żółtą tubą. Wiąże się to jednak z otrzymaniem obrażeń, o ile gracz posiada nietykalność. Bezpiecznym momentem na uderzanie robota jest gdy ten pozbędzie się swoich kul oraz gdy jest w trakcie opadania do zbiornika. Do pokonania maszyny wymaganych jest 6 uderzeń.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Danger on the Dance Floor

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy

  1. Nazwa w plikach gry