Amy: Taking the Leap Together!

3010stron na
Cudzy1.png I'll make you jump higher with my Piko Piko Hammer Cudzy2.png
Amy Rose, Sonic Generations
Amy: Taking the Leap Together! – trzecia misja drugiego aktu Chemical Plant w grze Sonic Generations. Można ją odblokować po przejściu każdego poziomu w erze klasycznej jako Nowoczesny Sonic.

Opis Edytuj

W tej misji Sonic musi dotrzeć do mety na czas, jednocześnie omijając przeciwników. Pojawiają się tutaj bardzo wysokie przeszkody, nad którymi Sonic nie może normalnie przeskoczyć. Aby je ominąć jeż musi przywołać Amy (wciskając przycisk trójkąt/Y). Amy pojawi się wtedy ze swoim Piko Piko Hammerem, którym będzie uderzać w ziemię. Normalnie uderzenia młotka nie są na tyle silne, aby Sonic mógł skoczyć bardzo wysoko. Aby wykonać wysoki skok należy wcisnąć przycisk trójkąt/Y dokładnie w tym czasie w którym Sonic dotknie podłoża. Dzięki temu Amy uderzy w ziemię mocniej i Sonic wyskoczy jeszcze wyżej. Proces ten musi być powtarzany na poziomie wiele razy, aż gracz dojdzie wreszcie do mety. Aby zdobyć rangę S należy ukończyć misję w mniej niż 2 minuty i 55 sekund.

Ciekawostki Edytuj

  • Po zakończeniu tej misji gracz może podejść do Amy w Chemical Plant i porozmawiać z nią. Amy powie wtedy They say that teamwork is the cornerstone of marriage, Sonic. I... Hey, wait! Come back!.