FANDOM

Sonic the Hedgehog 3
Angel Island Zone

Następny poziom >>

Jeśli szukałeś artykułu o poziomie z gry Sonic Advance, patrz: Angel Island Zone (Sonic Advance)
Angel Island Zone – pierwszy poziom w grze Sonic the Hedgehog 3. Składa się z dwóch aktów. Mini-bossem poziomu jest robot Fire Breath, a bossem maszyna Eggmana - Flame Mobile.

Przebieg poziomu Edytuj

Akt 1 Edytuj

Gra Sonica rozpoczyna się cut-scenką. W jej trakcie, Sonic leci na skrzydle samolotu Tornado sterowanego przez Tailsa. Po chwili Sonic zeskakuje ze skrzydła, znika i wlatuje ponownie jako Super Sonic. Gdy doleci do lądu, z ziemi wyskoczy wrogo nastawiona kolczatka - Knuckles, strażnik wyspy. Uderzenie jest na tyle silne, że Sonic wychodzi z super formy, a Szmaragdy Chaosu wylatują na ziemię. Knuckles błyskawicznie je zbiera i ucieka.

Po tym wprowadzeniu do fabuły, rozpoczyna się normalny poziom. Po jakimś czasie, gracz dociera do wielkiego drzewa, które można pokonać jedynie biegnąc. Po wyjściu z drzewa pojawia się duża ilość Fire Breath'ów - robotów Doktora Eggmana. Spalają one wyspę. Pozostała część aktu jest w ogniu.

Typowymi dla pierwszego aktu elementami są liany, wodospady oraz kamienie, które można niszczyć lub przesuwać.

Pod koniec pierwszego aktu dochodzi do walki z jednym z robotów. Pokonanie go zakańcza akt pierwszy.

Knuckles posiada podobny akt 1, z tą różnicą, że tuż przed walką idzie on na swoją ścieżkę.

Akt 2 Edytuj

Sonic i Knuckles posiadają oddzielny akt drugi. Typowymi dla aktu drugiego są bloki, które pojawiają się i znikają na wodospadach, zapadające się mosty i różnego rodzaju tunele w ziemi.

Przed walką z bossem, po ostatnim ziemnym tunelu, nad wyspą przelatuje Flying Battery. Zrzuca on bomby. Zadaniem gracza jest biec na tyle szybko by być na środku ekranu – bezpieczna strefa, w której nie spadają bomby. Po tym, za drzewami, pojawia się Flame Mobile. Chwilę potem, w tle wodospadu, rozgrywa się walka z maszyną. Wodospad jest jej kluczowym elementem obrony.

Badniki Edytuj

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Rhinobot Cyclone (サイクロン?)
Rhinobot.gif
Catakiller, Jr. Meramora (メラモーラ?)
Caterkillerjr-spr.png
Monkey Dude Saruder (サルダー?)
Monkeydude-spr.png
Bloominator Tulippon
(チューリッポン?)
Bloominator-spr.png

Przykładowe przejście poziomu Edytuj

Przykładowe przejście Angel Island Zone
(Sonic 3 & Knuckles)
Sonic 3 & Knuckles - Angel Island Zone03:10

Sonic 3 & Knuckles - Angel Island Zone

Galeria Edytuj

Angelislandkartatytułowa.png
Kliknij tutaj, aby przejść do galerii

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Angel Island Zone Akt 1
Angel Island Zone Akt 2

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki