Fandom

Sonic Wiki

Angel Island Zone (Sonic Advance)

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Advance
Angel Island Zone

Następny poziom >>

Angel Island Zone (エンジェルアイランドゾーン Enjerutōirandozōn?) – piąty poziom w grze Sonic Advance.

Opis Edytuj

W przeciwieństwie do Angel Island Zone znanego z gry Sonic the Hedgehog 3, Angel Island Zone w Sonic Advance nie jest typowo leśnym poziomem. Tematyka poziomu nawiązuje bardziej do Sky Sanctuary i Marble Garden, reprezentując sobą zawieszone wysoko nad ziemią starożytne ruiny. Można tu znaleźć jednak pewne podobieństwa do wspomnianej wyżej gry, takie jak przeciwnicy Rhino-Tank i Wamu (Rhinobot i Catakiller, Jr.) i walka z bossem, która przypomina pojedynek z Knucklesem w Hidden Palace Zone.

Poziom składa się z wielu różnych obiektów i przeszkód. Są to między innymi: szare linki wciągające, ruchome klocki ze Springami, toczące się kule i poruszające się kolczaste kule. Częściej pojawiają się tutaj chmurki, działające jak trampoliny, ruchome kamienne platformy, które mogą zarówno pomagać graczowi, jak i zgnieść go, a także przytwierdzone do ścian kółka. Gracz może wprawić te kółka w ruch, biegnąc na nich w prawą stronę, lub wykonując Spin Dash. Rzadziej spotyka się natomiast wodospady piasku i niewidoczne słupy wiatru, unoszące ze sobą fragmenty ziemi. Wodospady piasku działają jak zjeżdżalnie, a słupy wiatru unoszą gracza w górę. Podczas poruszania się, gracz musi uważać aby nie spaść do przepaści, których jest tu wiele. Aby bezpiecznie nad nimi przejść, najczęściej gracz będzie wykorzystywał chmurki, lub metalowe poręczę wystające z sufitu.

Pod koniec poziomu gracz dotrze do miejsca z licznymi kolumnami, gdzie będzie czekać boss: Mecha Knuckles.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Angel Island Zone Akt 1
Angel Island Zone Akt 2

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki