FANDOM

Anton (アントン?), znany również jako Robot Ant – badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog CD i Sonic Lost World. Jest robotem przypominający mrówkę. Porusza się na jednym kole, połączonym z resztą korpusu, od którego odstaje silnik.

Opis Edytuj

Anton to niebieski robot o wyglądzie mrówki. Porusza się na kole, oraz dzięki silnikom z tyłu.

Historia Edytuj

Sonic CD Edytuj

Anton sprite good

Antony zadebiutowały w grze Sonic CD na poziomie Palmtree Panic. Roboty nie korzystają z żadnych ataków, a jedynie poruszają się w prawo i w lewo po wyznaczonym terenie. Mogą zranić gracza przy kontakcie, a same mogą być zniszczone dowolnym ciosem.

Anton-spr

W złej przyszłości, z powodu upływu czasu, Antony posiadają smutny wyraz twarzy, oraz poruszają się wolniej.

Sonic Lost World Edytuj

Antony pojawiają się również w grze Sonic Lost World, w trzecim Zonie Desert Ruins (Dessert Ruins). Występują w grupach liczących po trzy roboty. Antony jadą jeden za drugim na wyznaczonym terenie, po czym wracają. Przy kontakcie z graczem, łapią go na swoje plecy i po przejechaniu pewnego dystansu detonują się, zadając postaci obrażenia. Można je zniszczyć tylko Flying Kickiem, który umożliwi pokonanie nawet całej grupy. Zaatakowanie ich innym sposobem sprawi, że robot, po otrzymaniu ciosu, pochyli się lekko do przodu i będzie się poruszać szybciej. Każdy kontakt z nim poskutkuje pochwyceniem gracza, a następnie zdetonowaniem się robota.

Galeria Edytuj