FANDOM

Aqua Planet Zone – piąty poziom w grze Sonic Chaos.

Opis Edytuj

Aqua Planet Zone jest poziomem osadzonym w podwodnych ruinach.

Cały poziom zbudowany jest z kamiennych kostek z symbolami w kształcie rombu. Na górnych sekcjach wody praktycznie nie ma, można tu za to zaobserwować przesuwające się w tle ciemne chmury. Dolne sekcje są w dużym stopniu zalane wodą, która znacznie spowalnia gracza. Są to bardziej niebezpieczne sekcje, ponieważ jeśli gracz nie znajdzie odpowiednich pęcherzyków powietrza, to będzie mógł utonąć. Sekcje te można ominąć, jeśli gracz rozpędzi się do odpowiedniej prędkości i będzie zwinięty w kulkę. Jeśli postać wbiegnie wtedy na powierzchnię wody, to zacznie się po niej odbijać do przodu.

Pod wodą znajdują się także liczne pułapki, w postaci wysuwających się włóczni, które ranią gracza. Co jakiś czas poszczególne zbiorniki będą od siebie oddzielone tunelami, do których prowadzą niebieskie drzwi. Otwarcie tych drzwi sprawi, że silne prądy wodne popchną gracza do przodu.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Gachou Mecha Mk 2

Bossem poziomu jest główny robot o nazwie Gachou Mecha Mk 2. Walka toczy się pod koniec trzeciego aktu. Robot jest ulepszoną wersję Gachou Mecha z Sonic the Hedgehog 2 (8-bit). Robot podskakuje na arenie, oraz posyła do walki swoje Mecha Hiyoko.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Mecha Hiyoko
Mecha Chick sprite 1

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Aqua Planet Zone (Master System)
Aqua Planet Zone (Game Gear)

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj