Fandom

Sonic Wiki

Aquatic Mine

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Aquatic Mine

Następny poziom >>

Aquatic Mine – ósmy poziom Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Knuckles the Echidna.

Historia Edytuj

Po zebraniu fragmentów Głównego Szmaragdu w Pumpkin Hill, Knuckles udaje się na poszukiwanie kolejnych części w Aquatic Mine.

Opis Edytuj

Aquatic Mine to opuszczona i zalana wodą kopalnia węgla, nawiedzana dodatkowo przez duchy. Knuckles za pomocą specjalnych przycisków może zmieniać poziom wody w kopalni. Dostęp do niektórych lokacji tego poziomu jest zależny od poziomu wody. Poziom wody regulowany jest przez położoną pośrodku kopalni windę.

Knuckles rozpoczyna grę na najwyższy poziomie kopalni. Poziom wody sięga tutaj bardzo wysoko, więc Knuckles będzie musiał zanurkować, w celu dostania się na niższe poziomy. Stąd, gracz może dostać się do obszaru z dwoma przyciskami. Pierwszy ustawia poziom wody do początkowego poziomu, a drugi obniża ją. Jeśli gracz obniży poziom wody maksymalnie, będzie mógł dostać się do szybu z duchami, znajdującego się na prawo od miejsca startowego.

Trzeci przycisk znajduje się w pokoju nad windą i obniża poziom wody maksymalnie. Do trzeciego pokoju można dostać się tylko wtedy, kiedy woda jest maksymalnie podwyższona.

Drugi poziom kopalni składa się z korytarza, z przewróconymi w dół wózkami kopalnianymi, a także kwadratowego pomieszczenia z piecami, w których może być ukryty fragment szmaragdu. Można usunąć z niego wodę poprzez wciśnięcie drugiego przycisku.

Trzeci poziom ma podobną budowę co poprzedni, lecz posiada bardziej rozbudowany korytarz. Można usunąć z niego wodę za pomocą trzeciego przycisku.

Poziom zawiera ulepszenie: Air Necklace. Znajduje się w szybie, położonym na drugim poziomie, oznaczonym symbolami duchów. Można się do niego dostać tylko po obniżeniu poziomu wody za pomocą drugiego przycisku.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Znajdź trzy części Głównego Szmaragdu!
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 1:50

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 1:00

W pokoju z trzecim przyciskiem znajduje się postument wymagający użycia Mystic Melody. Użycie go, odsłoni tajemne przejście, prowadzące do pokoju z duchami. Gracz powinien następnie podążyć po ścieżce z pierścieni, prowadzącej na sufit, a następnie zejść do korytarza, a następnie wspiąć się w górę otworu w suficie.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Znajdź części Głównego Szmaragdu w mniej niż 3 minuty i 30 sekund!
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 15 000 punktów

W trybie Hard Mode do zdobycia są trzy części Głównego Szmaragdu, położone zawsze w trzech tych samych miejscach.

  1. Pierwszy fragment znajduje się w tym samym miejscu, co zagubiony Chao (patrz wyżej)
  2. Drugi fragment znajduje się w bezdennym szybie, pomiędzy miejscem startowym, a niższym korytarzem.
  3. Trzeci fragment znajduje się nad windą regulującą poziom wody, w miejscu ogrodzonym przez płoty. Na wyższym poziomie znajduje się młyn wodny, w którego prawym ramieniu znajduje się niewidzialny Spring, który gracz może odkryć za pomocą Sunglasses.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Dive into the Mellow

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Prawdopodobnie istnieje połączenie pomiędzy Aquatic Mine, a kanalizacją w Central City. Można to wywnioskować z przerywnika filmowego, który następuje po ukończeniu poziomu. Knuckles wychodzi ze studzienki kanalizacyjnej i ukazuje się zaskoczonym przyjaciołom mówiąc "gotten lost in the mines." ("zagubiłem się w kopalniach.").
  • Poziom Pool Quest w trybie multiplayer jest częścią tego poziomu.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki