Fandom

Sonic Wiki

Aquis

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Aquis (シードラ Seadra?)badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 2, Sonic Blast, oraz Sonic Lost World. Jest robotem przypominającym konika morskiego.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Aquis sprite.png
Aquis zadebiutował na poziomie Oil Ocean Zone. Jest głównie koloru żółtego, ale ma również białe i czarne elementy. Posiada również dwa małe skrzydła, które umożliwiają mu latanie. Posiada również zakrzywiony ogon. Kiedy gracz się do niego zbliży, Aquis wyleci w górę i zacznie pluć w gracza pociskami z oleju.

Sonic Blast Edytuj

Aquis SB.png

Nienazwany, ale bardzo podobny do Aquisa badnik pojawia się w grze Sonic Blast na poziomie Blue Marine Zone. Poruszają się po wyznaczonym terenie, zarówno na lądzie jak i pod wodą, strzelając w gracza pociskami.

Sonic Lost World Edytuj

Aquis pojawia się w jednej z końcowych sekcji pierwszego Zone poziomu Frozen Factory (za ścianą składającą się w całości z czarnego oleju). Kiedy gracz wejdzie do tej sekcji, Aquis zleci z góry i będzie próbował staranować gracza i zadać mu obrażenia. Aquis zacznie następnie zasysać utracone przez gracza pierścienie, a następnie na krótki okres czasu będzie się unosić nieruchomo nad ziemią. Gracz musi zniszczyć robota zanim ten ucieknie, bo w przeciwnym razie pierścienie zostaną utracone. Aquis oddaje skradzione pierścienie po zniszczeniu.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki