Fandom

Sonic Wiki

Armored train

2688stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Armored train – rodzaj opancerzonego pociągu, pojawiający się na poziomach Rail Canyon i Bullet Station w Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Armored train to czarno-czerwony długi pociąg, z zamontowanymi po bokach zakrzywionymi do góry, szarymi rogami. Można go spotkać na poziomach Rail Canyon i Bullet Station.

Na poziomie Rail Canyon, opancerzone pociągi poruszają się po szynach, zajmując szerokość trzech takich szyn. Stoją na nich nieruchomo, blokując graczowi drogę, lub szarżują po szynach w stronę wrogiej drużyny. Mogą okazać się bardzo niebezpieczne, ponieważ przy uderzeniu są w stanie zepchnąć gracza z torów kolejowych w przepaść. Nie mogą być zniszczone, a jedynie ominięte.

Na poziomie Bullet Station, pociągi przemierzają podziemne linie kolejowe, transportując kapsuły i roboty. Pojawiają się zazwyczaj na końcu długich wagonów towarowych, blokując graczom dalszą drogę. Możliwe jest zniszczenie tych pociągów, poprzez uderzenie w jasnoniebieski rdzeń pociągu.

Dodatkowo, niektóre pociągi mogą rozpalać swoje dachy, uniemożliwiając wspinanie się po nich. Czasami na dachach można znaleźć metalowe platformy umożliwiające poruszanie się po określonych segmentach dachu.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W trybie Super Hard Mode na poziomie Rail Canyon można zauważyć opancerzony pociąg, poruszający się w przerwie między szynami, jakby lecąc w powietrzu. Może to jednak być zamierzone, w celu zwiększenia trudności poziomu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki