Fandom

Sonic Wiki

Ascending Flight

2692strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ascending Flight (上昇飛行 Jōshō hikō?) – zdolność z której korzystają drużyny Team Sonic, Team Dark, Team Rose i Team Chaotix w grze Sonic Heroes. Mogą ją wykonywać postacie specjalizujące się w lataniu.

Opis Edytuj

Ascending Flight to zdolność umożliwiająca postaciom na latanie. Gracz musi przełączyć lidera drużyny na jedną z latających postaci (Tails, Rouge, Cream, Charmy), następnie podskoczyć i ponownie wcisnąć przycisk skoku podczas znajdowania się w powietrzu. Latanie umożliwia pokonywanie różnych odległości, w tym przelatywanie nad niebezpieczeństwami a także przepaściami. Jest to jedna z umiejętności, która czyni formację latającą jedną z najbezpieczniejszych w grze.

Gracz może poruszać się w dowolnym kierunku podczas latania. Latanie posiada zielony licznik, pojawiający się pod portretem postaci latającej w prawym górnym rogu. Zielony pasek będzie skracał się, w miarę jak gracz będzie poruszał się podczas latania. Jeśli całkowicie wyczerpie się, postać latająca zacznie spadać na ziemię. Latanie może być przedłużone, zwiększając poziom postaci latającej, lub zbierając bonusy ukryte np. w balonach, które pozwalają przebyć większe odległości.

Dodatkowo, gracz może wykonywać Quick Ascent, czyli zdolność pozwalającą na poruszanie się w górę, jednak również w ograniczonym stopniu. Nie wyczerpuje ono licznika latania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki