Fandom

Sonic Wiki

Asteron

2692strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Asteron (テルスター Terusutā?, znany też jako Telstar) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest robotem przypominającym rozgwiazdę.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Asteron sprite.png
Asteron jest jednym z niebezpieczniejszych badników, które pojawiły się w grze Sonic the Hedgehog 2. Można go spotkać na poziomie Metropolis Zone. Robot chowa się w ścianach, gdzie nie może być zaatakowany i czeka na odpowiednią chwilę. Zbliża się do gracza i strzela gwiazdami w pięć różnych stron. Po wykonanym ataku Asteron dokonuje samozniszczenia.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Asteron PA sprite.png

Asteron powraca w Sonic Pocket Adventure, gdzie można go spotkać na poziomie Gigantic Angel Zone. Zachowują się tak samo jak w poprzedniej grze, wystrzeliwując na wszystkie strony swoje kolce. Można je tutaj jednak zniszczyć, ponieważ nie kryją się w ścianach, ale unoszą nad ziemią. Trzeba to jednak zrobić szybko, zanim Asteron dokona samozniszczenia.

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

Asterony powracają w pierwszy epizodzie Sonic the Hedgehog 4, gdzie ich kolce są dłuższe. Roboty ponownie kryją się w ścianach, pod podłogą i nad sufitem w Mad Gear Zone. Podobnie jak w poprzednich grach, Asterony wystrzeliwują we wszystkie strony swoje kolce, po czym obracają się i dokonują samozniszczenia.

Galeria Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki