FANDOM

Asteron (テルスター Terusutā?, znany też jako Telstar) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest robotem przypominającym rozgwiazdę.

Opis Edytuj

Asteron to żółto-srebrny robot o wyglądzie rozgwiazdy z czerwonym okiem. Asteron posiada 5 ramion, zakończonych kolcami. Robot zwykle ukrywa się w ścianach, tak aby gracz nie mógł go uderzyć. Asteron detonuje się, wyrzucając na różne strony swoje kolce. Nie wypuszcza przy tym zwierzęcia. Zwykle Asterony występują w większych grupach, tak aby graczowi trudniej było ominąć nadlatujące kolce.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Asteron sprite
Asteron jest jednym z niebezpieczniejszych badników, które pojawiły się w grze Sonic the Hedgehog 2. Można go spotkać na poziomie Metropolis Zone.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Asteron PA sprite

Asteron powraca w Sonic Pocket Adventure, gdzie można go spotkać na poziomie Gigantic Angel Zone.

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

Asterony powracają w pierwszy epizodzie Sonic the Hedgehog 4, gdzie ich kolce są dłuższe. Roboty ponownie kryją się w ścianach, pod podłogą i nad sufitem w Mad Gear Zone.

Sonic Mania Edytuj

Asteron pojawia się na poziomie Press Garden Zone, podczas walki z Heavy Shinobi. Boss rzuca w gracza różnymi Asteronami, które następnie wybuchają i rozrzucają dookoła swoje kolce.

W innych grach Edytuj

Asteron Lego

Asteron w LEGO Dimensions

LEGO Dimensions Edytuj

Asteron poziomie Metropolis Zone. Jest tutaj nieco większy i nie ukrywa się w ścianach. Robot unosi się w powietrzu i kiedy wypatrzy gracza wystrzeli w niego swoje kolce.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki