Fandom

Sonic Wiki

B-3x Hot Shot

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Sonic Adventure 2
B-3x Hot Shot

Następny boss >>

B-3x Hot Shot Heavy-Armed Combat Walkers – pierwszy boss w historii Dark w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis Edytuj

B-3x Hot Shot to zielono-żółto-czerwona maszyna krocząca, pilotowana przez żołnierza w kokpicie. Maszyna uzbrojona jest w pistolet maszynowy, pozwalający na wystrzeliwanie zarówno pocisków, jak i strzelanie białymi kulami energii. B-3x posiada zamontowane po bokach wyrzutnie rakiet. W stopach ma zamontowane silniki odrzutowe, pozwalające mu latać.

Dane Edytuj

  • Ciężar - 116,900 funtów
  • Długość - 16.6 stóp
  • Szerokość - 10.2 stóp
  • Wysokość - 18.1 stóp
  • Załoga - 1

Boss Edytuj

B-3x Hot Shot to pierwszy boss w historii Dark, z którym gracz walczy po ukończeniu poziomu Iron Gate, sterując Shadowem. Walka toczy się na kwadratowej arenie, na której porozmieszczane są drewniane skrzynie. Gracz może użyć tych skrzyń jako podwyższeń do wykonania skoku i zaatakowania kokpitu sterowniczego.

B-3x Hot Shot rozpocznie walkę od wzniesienia się w powietrze i przelecenia nad polem walki. Wykona następnie nawrót i zacznie ostrzeliwać pobliski teren, lecąc w stronę gracza. Po kilku ostrzałach, robot zatrzyma się w powietrzu i zacznie ładować duży biały pocisk. Będzie również próbował namierzyć gracza, za pomocą czerwonego wskaźnika. Po zakończeniu gromadzenia energii, pocisk zostanie wystrzelony w namierzone miejsce. Robot wyląduje następnie na ziemi i zacznie strzelać w gracza rakietami. W każdym momencie walki, gracz może uderzyć w kokpit Hot Shota, zadając mu cios. Po otrzymaniu 4 uderzeń boss zostanie pokonany.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
GUN Mobile

W innych mediach Edytuj

Sonic X Edytuj

Osobny artykuł: Hot Shot (Sonic X)
Hot Shot pojawił się w 33 odcinku drugiego sezonu serialu anime Sonic X. Zaatakował on Doktora Eggmana, kiedy ten przebudził Shadowa ze stanu hibernacji. Czarny jeż zniszczył robota jednym ciosem w kokpit.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki