FANDOM

Badniki w Diamond Dust Zone – przeciwnicy, pojawiający się w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Nie posiadają swoich nazw.

Opis Edytuj

Diamond Dust Zone posiada trzy typy badników, które różnią się między sobą wyglądem i zachowaniem. W każdej sekcji poziomu pojawia się łącznie 5 badników różnego typu. Do kontynuowania rozgrywki, wymagane jest zniszczenie wszystkich i uwolnienie uwięzionych w nich Flicky. Wszystkie można zniszczyć dowolnym atakiem.

DiamondDustBadnik1

Pierwszy badnik jest oparty na bałwanie śnieżnym. Ma białe ciało, a na głowie ma zielony kapelusz, wewnątrz którego ma ukrytą małą armatkę. Pojawia się głównie na oblodzonych powierzchniach. Porusza się chaotycznie i co jakiś czas się zatrzymuje by wystrzelić kilka kul śnieżnych dookoła siebie w półokręgu. Zniszczenie badnika wciąż nie uwalnia jednak uwięzionego niebieskiego Flicky, gdyż jest on zamrożony. By go wyswobodzić, gracz musi wskoczyć na bryłę lodu i ją zniszczyć.

DiamondDustBadnik2

Drugim badnikiem jest królik. Jest to robot przypominający to zwierzę. Ma pomarańczowo-fioletowe ciało. Zamiast nóg ma pogo, na którym podskakuje. Badnik nie atakuje gracza bezpośrednio, lecz stanowi zagrożenie. Skacze po dostępnym obszarze, a gdy gracz jest blisko, jego podskoki są skierowane w stronę gracza. W jego wnętrzu znajduje się fioletowy Flicky.

DiamondDustBadnik3

Trzeci, ostatni z badników to pingwin. Jest robotem przypominającym to zwierzę. Ma czarno-białe ciało oraz pomarańczowe nogi i dziób. Nie posiada żadnego ataku, a jedynie porusza się po wyznaczonym obszarze. W jego wnętrzu uwięziony jest zielony Flicky.

Galeria Edytuj