Fandom

Sonic Wiki

Badniki w Diamond Dust Zone

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

W tym artykule znajdziesz informacje na temat badników w Diamond Dust Zone z gry Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Żaden z nich nie ma swojej oficjalnej nazwy.

Badnik-bałwan Edytuj

DiamondDustBadnik1.png

Badnik ten jest oparty na bałwanie śnieżnym. Na głowie ma zielony kapelusz, wewnątrz którego ma ukrytą małą armatkę.

Badnik jest uważany za jednego z najtrudniejszych do zniszczenia w grze. Pojawia się głównie na oblodzonych powierzchniach. Porusza się chaotycznie i co jakiś czas się zatrzymuje by wystrzelić kilka kul śnieżnych dookoła siebie w półokręgu. Najlepszym sposobem na zniszczenie go jest poturlanie się na niego gdy się przemieszcza lub wskoczenie na niego gdy stoi.

Zniszczenie badnika wciąż nie uwalnia jednak uwięzionego niebieskiego Flicky, gdyż jest on zamrożony. By go wyswobodzieć, Sonic musi wskoczyć na bryłę lodu i ją zniszczyć.

Badnik-królik Edytuj

DiamondDustBadnik2.png

Badnik ten jest oparty na króliku. Zamiast nóg ma pogo, na którym podskakuje. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że badnik oparty jest na Splatsie.

Badnik ten nie ma żadnego ataku, a jedyne co robi to chaotycznie skacze po wyznaczonym obszarze. W jego wnętrzu znajduje się fioletowy Flicky.

Badnik-pingwinEdytuj

DiamondDustBadnik3.png

Badnik ten oparty jest na pingwinie. Nie ma on żadnego ataku, a jedyne co robi to chodzi po wyznaczonym obszarze. Można go zniszczyć skacząc na niego lub turlając się w jego kierunku. W jego wnętrzu uwięziony jest zielony Flicky.

Więcej w Fandom

Losowa wiki