Fandom

Sonic Wiki

Badniki w Green Grove Zone

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

GreenGrove-cutscenka.png

Niektóre badniki z Green Grove w intrze gry

W tym artykule znajdują się informacje na temat badników w Green Grove Zone z gry Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Żaden z nich nie ma swojej oficjalnej nazwy.

Badnik-osa Edytuj

GreenGroveBadnik1.png

Badnik ten jest pierwszym badnikiem, na jakiego napotyka gracz w poziomie. Przypomina on osę.

Ma bardzo prostą metodę ataku - jedyne co robi to porusza się po wyznaczonym obszarze i próbuje wlecieć w Sonica. Jest on bardzo łatwy do ominięcia i zniszczenia.

Badnik-krab Edytuj

GreenGroveBadnik2.png

Badnik ten jest jednym z częściej spotykanych badników w poziomie. Jego wygląd jest oparty na krabie pustelniku.

Stoi w jednym miejscu, aczkolwiek gdy Sonic będzie w pobliżu zacznie się obracać dookoła własnej osi. Posiada kolczastą kulę, która unosi się i obraca dookoła niego. Jest to jego jedyna metoda obrony.

Można go zniszczyć skacząc na niego lub turlając się w jego kierunku.

Badnik-gąsienica Edytuj

GreenGroveBadnik3.png

Badnik ten jest rzadziej spotykany w poziomie, gdyż pojawia się jedynie w akcie drugim. Wyglądem przypomina Caterkillera z gry Sonic the Hedgehog.

Większość czasu jest pod ziemią. Mimo to, można go bardzo łatwo znaleźć, gdyż tam gdzie się pojawia widoczne są dwa otwory wyryte w ziemi. Jego sposób ataku przypomina atak innego badnika, Sandworma. Co jakiś czas wyskakuje na powierzchnię jednym otworem, by po chwili wrócić pod ziemię drugim otworem.

Istnieją dwa sposoby na zniszczenie badnika. W trudniejszym, gracz musi precyzyjnie wskoczyć na głowę badnika i uniknąć jego kolczastego ogona. Łatwiejszy sposób polega na Spin Dashowaniu nad jednym z otworów. Gdy badnik będzie się poruszał, uderzy głową w Sonica i ulegnie zniszczeniu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki