Fandom

Sonic Wiki

Badniki w Spring Stadium Zone

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

W tym artykule znajdziesz informacje na temat badników w Spring Stadium Zone z gry Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Żaden z nich nie ma swojej oficjalnej nazwy.

Badnik-komar Edytuj

SpringStadiumBadnik1.png

Badnik ten oparty jest na komarze. Ma parę dużych skrzydeł, za pomocą których się porusza.

Nie ma on żadnego ataku, a jedyne co robi, to chaotyczne latanie po dostępnym obszarze. W jego wnętrzu znajduje się niebieski Flicky.

Badnik-pająk Edytuj

SpringStadiumBadnik2.png

Badnik ten jest oparty na pająku. Jego ciało jest pokryte kolcami. Ma sześć odnóży.

Nie ma on żadnego ataku i jedyne co robi to chodzi do przodu i do tyłu w linii prostej. Kolce na jego ciele pełnią wyłącznie funkcję ozdoby i nie zadają obrażeń po wskoczeniu na nie. W jego wnętrzu znajduje się zielony Flicky.

Badnik-małż Edytuj

SpringStadiumBadnik3.png

Badnik ten oparty jest na małżu. Jego skorupa pokryta jest kolcami, a w jej wnętrzu znajdują się oczy. Ma dwa odnóża.

Nie ma on żadnego ataku, i jedyne co robi, to poruszanie się po dostępnym obszarze. Kolce na skorupie są jedynie ozdobą, gdyż nie zadają obrażeń. W jego wnętrzu znajduje się czerwony Flicky.

Badnik-rozdymka Edytuj

SpringStadiumBadnik4.png

Badnik ten przypomina rozdymkę. Jest podobny do Pointdextera z gry Sonic the Hedgehog 3.

Porusza się on w powietrzu w linii prostej po wyznaczonym, najczęściej trudno dostępnym, obszarze. Co jakiś czas nadyma się wysuwając kolce, by zaraz potem wrócić do normalnego stanu. W jego wnętrzu znajduje się różowy Flicky.

Ciekawostki Edytuj

  • Badnik-rozdymka jest jedynym badnikiem w grze, który pojawia się w dwóch poziomach. Drugim poziomem, w jakim się pojawia jest Gene Gadget Zone.

Więcej w Fandom

Losowa wiki