Fandom

Sonic Wiki

Badniki w Volcano Valley Zone

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

W tym artykule znajdziesz informacje na temat badników w Volcano Valley Zone z gry Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Żaden z nich nie ma swojej oficjalnej nazwy.

Badnik-biedronka Edytuj

VolcanoValleyBadnik1.png

Badnik ten oparty jest na biedronce. Na całym ciele ma kolce.

Nie ma on żadnego ataku, a jedyne co robi, to chaotyczne poruszanie się po dostępnym obszarze. Kolce na jego ciele są jedynie ozdobą i nie zadają obrażeń. Nie posiada żadnej możliwości obrony. Można go zniszczyć skacząc lub turlając się na niego. W jego wnętrzu znajduje się zielony Flicky.

Badnik-komar Edytuj

VolcanoValleyBadnik2.png

Badnik ten oparty jest na komarze. Ma parę małych, szarych skrzydeł.

Nie ma on żadnego ataku, a jedyne co robi, to chaotyczne latanie po dostępnym obszarze. Nie posiada również żadnej możliwości obrony. Można go zniszczyć skacząc lub turlając się na niego. W jego wnętrzu uwięziony jest niebieski Flicky.

Badniik-nietoperz Edytuj

VolcanoValleyBadnik3.png

Badnik ten oparty jest na nietoperzu. Ma parę dużych, szarych skrzydeł.

Nie ma on żadnego ataku, a jedyne co robi, to chaotyczne latanie po wyznaczonym obszarze. Nie posiada również żadnej możliwości obrony. Można go zniszczyć skacząc lub turlając się na niego. W jego wnętrzu znajduje się różowy Flicky.

Badnik-skorpion Edytuj

VolcanoValleyBadnik4.png

Badnik ten oparty jest na skorpionie. Ma duży, szary ogon.

Nie ma on żadnego ataku, a jedyne co robi, to porusza się w linii prostej po danym obszarze. Nie posiada również żadnej możliwości obrony. Można go zniszczyć skacząc lub turlając się na niego. W jego wnętrzu znajduje się czerwony Flicky.

Więcej w Fandom

Losowa wiki