Fandom

Sonic Wiki

Balkiry

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Balkiry (バルキーン Valkyn?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest robotem przypominającym ptaka w kształcie odrzutowca.

Informacje Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Balkiry sprite.png
Balkiry zadebiutował grze Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Sky Chase Zone. Robot potrafi poruszać się wyłącznie w powietrzu, lecąc w lewą stronę ekranu, cały czas w linii prostej. Mogą zadać obrażenia graczowi stojącemu na skrzydle samolotu Tornado (jedynego miejsca po którym możne się poruszać na poziomie), dotykając go. Łatwo jest je zniszczyć dowolnym atakiem. Początkowo atakują pojedynczo, ale w późniejszych sekcjach poziomu pojawiają się w większych grupach, a niektóre poruszają się bardzo szybko.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Balkiry PA sprite.png

Balkiry powracają w grze Sonic Pocket Adventure, ponownie na poziomie o nazwie Sky Chase Zone. Zachowują się prawie identycznie jak w poprzedniej grze, ale mają tu również zdolność zmiany kierunku lotu w górę, lub w dół.

Sonic the Hedgehog 4: Episode II Edytuj

Balkiry Sonic 4.png

Balkiry w Sonic the Hedgehog 4: Episode II

Balkiry powracają w drugim epizodzie Sonic 4 ze zmienionym wyglądem. Ich ciała są teraz bardziej podłużne niż w poprzednich grach. Pojawiają się w pierwszym akcie i w walce z bossem na poziomie Sky Fortress Zone. Balkiry są teraz wystrzeliwane przez Metal Carrier do walki z samolotem Tornado, zlatując na gracza z góry. W walce z bossem, niektóre Balkiry zachowują się tak jak w Sonic the Hedgehog 2.

Sonic Lost World Edytuj

W Sonic Lost World, Balkiry otrzymały jeszcze nowszy, bardziej uproszczony wygląd, upodabniający je do jastrzębi.

Balkiry Lost World.png

Eskadra Balkirych w Sonic Lost World

W wersji na Wii U można je spotkać w drugim Zonie Desert Ruins (Honeycomb Highway), drugim Zonie Tropical Coast, i na trzecim Zonie Sky Road. Dodatkowo pojawiają się w drugim Zonie Hidden World. Po raz pierwszy, Balkiry nie pojawiają się tylko na poziomie, w którym gracz porusza się po samolocie Tornado. Atakują w dużych eskadrach, podczas kontrolowanego przez gracza spadku do niższych sekcji danego poziomu. Nie można ich zniszczyć, a dotknięcie takiego robota sprawi, że Sonic otrzyma obrażenia.

W wersji na Nintendo 3DS, Balkiry pojawiają się tylko w pierwszym i drugim Zonie Sky Road. W pierwszym Zonie będą szarżować naprzód, dopóki nie natkną się na ścianę, sufit, albo inną powierzchnię. Zawrócą wtedy i zaczną lecieć w innym kierunku. W trzecim Zonie atakują w różnych formacjach, których gracz może uniknąć tylko podczas sterowania rakietą. W

Zonie ?, w Tropical Coast, Balkiry poruszają się w szwadronach, jeden za drugim. Lecą w stronę gracza podobnie jak w Sonic the Hedgehog 2.

Galeria Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 4
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki