FANDOM

Ball Hog (トントン Tonton?), znany również jako Ballhog badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog (1991) i Sonic Lost World. Jest robotem przypominającym świnię.

Opis Edytuj

Ball Hog to różowy/fioletowy robot o wyglądzie świni. Trzyma się za brzuch, w którym chowa bomby. Ball Hog co jakiś czas otwiera klapę na swoim brzuchu i wyrzuca z niej ładunki wybuchowe, które toczą się w stronę gracza. Można go zniszczyć omijając bombę i wskakując w niego.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Ballhog
Badnik pojawia się po raz pierwszy w Sonic the Hedgehog (1991) na pierwszym i drugim akcie poziomu Scrap Brain Zone.

Sonic the Hedgehog (8-bit) Edytuj

Ball Hog sprite 8bit

W ośmiobitowej wersji gry, Ballhog pojawiają się również w Scrap Brain Zone gdzie korzysta z takich samych ataków jak w wersji 16-bitowej.

Sonic Lost World Edytuj

Ball Hog, z lekko zmienionym wyglądem, powraca w grze Sonic Lost World. Od połowy gry jest często spotykanym przeciwnikiem. Występuje tutaj w trzech odmianach. Zwykły Ball Hog pojawia się w czwartych zonach: Frozen Factory, Silent Forest i Sky Road. Zachowuje się tak samo jak w poprzednich grach, rzucając w gracza bombami. Drugi rodzaj to srebrny Ball Hog, który pojawia się w drugiej zonie Silent Forest. Można je zaobserwować w tle. Srebrne Ball Hogi wyskakują w powietrze i uderzają w wybrane segmenty trasy gracza, mogąc go w ten sposób zrzucić w przepaść. Trzeci rodzaj to wielki, złoty Ball Hog. Atakuje prawie tak samo jak jego zwykła wersja. Ze swojego brzucha wyrzuca naprzemiennie normalne bomby, oraz bomby w złotych pancerzach. Te drugie można odbić wykonując Flying Kick. Złota powłoka zostanie usunięta, a bomba odbije się do Ball Hoga i go zniszczy.

Sonic Mania Edytuj

Ball Hog pojawił się na poziomie Titanic Monarch Zone. Zachowuje się tak samo jak w grze Sonic the Hedgehog (1991).

Galeria Edytuj

Artwork Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo Ball Hog miał pojawić się na poziomie Green Hill Zone, a jego metodą ataku miało być zrzucanie bomb w obie strony ze stromego wzgórza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki