Ball Shooter

2754strony na
Ball Shooter (ボールシューター?) to pierwszy boss drugiego aktu Launch Base Zone w grach Sonic the Hedgehog 3 oraz Sonic 3 & Knuckles.

Opis Edytuj

Walka zaczyna się gdy Eggman wsiada do maszyny, która powoli zaczyna wysuwać się z ziemi. Po tym ze ściany wysuwa się pozioma platforma. Następnie ze ściany z pola powyżej lub poniżej ściany wylatuje kula, która zadaje obrażenia. Zadaniem gracza jest wskoczyć na platformę unikając kuli i z tej platformy uderzyć Eggmana. Po ośmiu uderzeniach maszyna zostaje zniszczona, a Sonic lub Tails może wsiąść do Eggmobile aby dostać się na startujący Death Egg. Należy uważać aby nie stracić wszystkich pierścieni, ponieważ po Ball Shooterze pojawia się jeszcze dwóch bossów, a po drodze do nich nie ma już żadnych pierścieni.

Po pokonaniu bossa i przeleceniu kawałka drogi de Death Egga pojawia się cut-scenka z Knucklesem. Odpycha on Eggmobile, lecz zaraz po tym przez wstrząsy wywołane startem Death Egga spada on do jeziora.

Galeria Edytuj

Sprites Edytuj

Screeny Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Używając Lightning Shield Sonicem można uderzać Eggmana używając podwójnego skoku bez potrzeby czekania na wysunięcie się platformy.
  • Pewny glitch powoduje, że podczas gry Sonic + Tails, ten drugi może zaklinować się pod maszyną, a próbując się wydostać będzie skakać i zadawać Ball Shooterowi obrażenia.
ved
Sonic the Hedgehog 3