FANDOM

Bat Brain (バサラン Basaran?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog. Jest robotem przypominającym nietoperza.

Opis Edytuj

Babtrain to robot o wyglądzie niebieskiego nietoperza z czarnymi skrzydłami. Posiada silnik odrzutowy, który pozwala mu latać. Batbrain zwisa z sufitu. Kiedy tylko zbliży się gracz, robot zeskoczy i zacznie lecieć w wybranym kierunku.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Batbrain-spr

Batbrain zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog na poziomie Marble Zone. Robot nie stanowi dużego zagrożenia, choć może przeszkadzać graczowi w trudnych sekcjach platformowych.

Sonic Jump (2012) Edytuj

Batbrain pojawia się ponownie w Sonic Jump na poziomie Blue Sky Zone. Jest przyczepiony do platform i chmur skąd zlatuje tak jak w pierwszym Sonicu. Można go zniszczyć tylko skacząc w niego od dołu.

Sonic Lost World Edytuj

Batbrain otrzymał w tej grze zmieniony wygląd. W Sonic Lost World jest większy. Batbrain pojawia się w grupach liczących po trzy roboty. W wersji na Wii U Batbrainy pojawiają się w trzeciej zonie Windy Hill, a w wersji na Nintendo 3DS w drugiej zonie tego poziomu. Roboty pojawiają się w podziemnych tunelach. Kiedy zobaczą gracza, zaczną lecieć w jego stronę. Można je łatwo zniszczyć Homing Attackiem, lub Focused Homing Attackiem, przy czym ten drugi może pozwolić na wyeliminowanie nawet całej grupy.

Sonic Mania Edytuj

Batbrain Mania

Babtrainy pojawiają się na poziomie Green Hill Zone w grze Sonic Mania.

W innych grach Edytuj

'LEGO Dimensions' Edytuj

Batbrain Lego

Batbrain w LEGO Dimensions

Batbrain pojawia się w Marble Zone i Lava Reef Zone. Zwykle atakuje w grupach, w podobny sposób jak w poprzednich grach. Niektóre Batbrainy unoszą się w jednym miejscu i można po nich skakać za pomocą Homing Attacku aby omijać przepaście.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Batbrain 8 bit sprite
    Batbrain jest jednym z dwóch badników, które nie pojawiają się w ośmiobitowej wersji gry. Drugim jest Roller. Pierwotnie robot mógł się pojawić, co można zauważyć po jego niewykorzystanych sprite'ach, znalezionych w kodzie gry w wersji na Game Gear.