Fandom

Sonic Wiki

Batbrain

2654strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bat Brain (バサラン Basaran?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog (1991). Jest robotem przypominającym nietoperza.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Batbrain-spr.png
Batbrain debiutował w grze Sonic the Hedgehog (1991) na poziomie Marble Zone. Batbrainy wiszą na suficie. Gdy gracz się zbliży opadają i zaczynają lecieć w jednym kierunku. Gdy gracz się oddali, powracają na sufit. Można go ławo zniszczyć skacząc na niego.

Sonic Jump (2012) Edytuj

Batbrain pojawia się ponownie w Sonic Jump (2012) na poziomie Blue Sky Zone. Jest przyczepiony do platform i chmur skąd zlatuje tak jak w pierwszym Sonicu. Można go zniszczyć tylko skacząc na jego dolną część

Sonic Lost World Edytuj

Batbrain ze zmienionym wyglądem powraca w Sonic Lost World. Jest tutaj znacznie większy, bardziej niebieski i ma mniejsze skrzydła. Można go spotkać zarówno w wersji na Wii U, jak i Nintendo 3DS. W wersji na Wii U pojawia się w trzecim Zonie Windy Hill, a w wersji na Nintendo 3DS w drugim Zonie Windy Hill.

Batbrain zawsze pojawia się i atakuje w grupach liczących po trzy roboty. Batbrainy czekają na gracza w tunelach w kształcie tuby. Kiedy postać zacznie się do nich zbliżać, roboty zaczną lecieć przed siebie i będą mogły staranować gracza. Można je jednak łatwo zniszczyć dowolnym ciosem.

W innych grach Edytuj

LEGO Dimensions Edytuj

Batbrain Lego.png

Babtrain w LEGO Dimensions

Batbrain pojawia się w Marble Zone i Lava Reef Zone. Zwykle atakuje w grupach, w podobny sposób jak w poprzednich grach. Niektóre Batbrainy unoszą się w jednym miejscu i można po nich skakać za pomocą Homing Attacku aby omijać przepaście.

Ciekawostki Edytuj

  • Batbrain 8 bit sprite.png
    Batbrain jest jednym z dwóch badników, które nie pojawiają się w ośmiobitowej wersji gry. Drugim jest Roller. Pierwotnie robot mógł się pojawić, co można zauważyć po jego niewykorzystanych sprite'ach, znalezionych w kodzie gry w wersji na Game Gear.
ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki