FANDOM

Bat Brain (バサラン Basaran?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog (1991). Jest robotem przypominającym nietoperza.

Opis Edytuj

Babtrain to robot o wyglądzie niebieskiego nietoperza z czarnymi skrzydłami. Posiada silnik odrzutowy, który pozwala mu latać. Batbrain zwisa z sufitu. Kiedy tylko zbliży się gracz, robot zeskoczy i zacznie lecieć w wybranym kierunku.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Batbrain-spr.png
Batbrain zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog (1991) na poziomie Marble Zone. Robot nie stanowi dużego zagrożenia, choć może przeszkadzać graczowi w trudnych sekcjach platformowych.

Sonic Jump (2012) Edytuj

Batbrain pojawia się ponownie w Sonic Jump (2012) na poziomie Blue Sky Zone. Jest przyczepiony do platform i chmur skąd zlatuje tak jak w pierwszym Sonicu. Można go zniszczyć tylko skacząc w niego od dołu.

Sonic Lost World Edytuj

Batbrain otrzymał w tej grze zmieniony wygląd. W Sonic Lost World jest większy. Batbrain pojawia się w grupach liczących po trzy roboty. W wersji na Wii U Batbrainy pojawiają się w trzeciej zonie Windy Hill, a w wersji na Nintendo 3DS w drugiej zonie tego poziomu. Roboty pojawiają się w podziemnych tunelach. Kiedy zobaczą gracza, zaczną lecieć w jego stronę. Można je łatwo zniszczyć Homing Attackiem, lub Focused Homing Attackiem, przy czym ten drugi może pozwolić na wyeliminowanie nawet całej grupy.

Sonic Mania Edytuj

Babtrainy pojawią się w grze Sonic Mania. Jak dotąd wiadomo że wystąpią na poziomie Green Hill Zone

W innych grach Edytuj

LEGO Dimensions Edytuj

Batbrain Lego.png

Babtrain w LEGO Dimensions

Batbrain pojawia się w Marble Zone i Lava Reef Zone. Zwykle atakuje w grupach, w podobny sposób jak w poprzednich grach. Niektóre Batbrainy unoszą się w jednym miejscu i można po nich skakać za pomocą Homing Attacku aby omijać przepaście.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Batbrain 8 bit sprite.png
    Batbrain jest jednym z dwóch badników, które nie pojawiają się w ośmiobitowej wersji gry. Drugim jest Roller. Pierwotnie robot mógł się pojawić, co można zauważyć po jego niewykorzystanych sprite'ach, znalezionych w kodzie gry w wersji na Game Gear.
ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki