Fandom

Sonic Wiki

Battle

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Team Battle icon.png

Ikona trybu Battle

Battle – jeden z trybów wieloosobowych w grze Sonic Heroes. Pojawia się po odblokowaniu 20 Emblematów.

Opis Edytuj

Battle to walka drużynowa, polegająca na potyczce między dwiema drużynami a arenie otoczonej przepaścią. Wygrywa ta drużyna, która zepchnie wszystkich oponentów z pola walki. Na arenach rozmieszczone są pierścienie, skrzynie i balony, w których znajdują się Power Cores, zwiększające poziomy postaci.

Aby zepchnąć wrogów z areny, gracz musi zabrać im wszystkie pierścienie, zabierając obrażenia. Przeciwnicy bez pierścieni będą słabsi i zadawane im ciosy będą bardziej dotkliwe i skuteczne, a także będą mogły ich czasowo ogłuszyć. Postacie która spadły z areny nie będą mogły na nią powrócić, chyba że przeciwna drużyna wykorzysta swój Team Blast.

Każda z formacji: Szybkość (Speed), Moc/Siła (Power) i Latanie (Fly), posiada swoje mocne i słabe strony, które wpływają na to która formacja jest potężniejsza w danej chwili.

Obrona w walkach drużyn
Słabsza formacja Mocniejsza formacja
Speed Power
Power Fly
Fly Speed

Poziomy Edytuj

Battle składa się z trzech poziomów. Gracz może wybrać dowolny z nich, lub zagrać wszystkie po kolei. W przypadku wybrania jednego poziomu, wygrywa drużyna która ukończy poziom jako pierwsza. W przypadku wybrania wszystkich poziomów, wygrywa drużyna z dwoma zwycięstwami na poziomach.

Poziomy trybu Battle to:

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny tryb wieloosobowy w grze Sonic Heroes, w którym gracze nie grają na podzielonych ekranach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki