Fandom

Sonic Wiki

Beam Rocket

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Beam Rocket (ビームロケット?) to drugi boss drugiego aktu Launch Base Zone w grach Sonic the Hedgehog 3 oraz Sonic 3 & Knuckles.

Opis Edytuj

Walka z Beam Rocket ma miejsce na platformie przyczepionej do Death Egga kiedy ten startuje.

Beam Rocket będzie wyłaniał się z lewej lub prawej strony góry lub dołu ekranu. Będzie przesuwał się z góry na dół lub z dołu w górę. Maszyna składa się z 3 segmentów, 2 pierwsze mają parę laserów po bokach. Segmenty z laserami obracają się. Podczas jednego lotu po ekranie maszyna strzela 2 razy.

Najlepszym momentem na atak jest kiedy maszyna przesuwa się z dołu w górę, ponieważ słabym punktem jest kokpit. Trzeba jednak uważać na kulę krążącą dookoła Eggmobile.

Aby pokonać maszynę należy uderzyć ją 9 razy. Pierwsze 4 niszczą górny segment, kolejne 4 środkowy segment, a ostatnie całą maszynę.

Jeśli gracz gra w Sonic the Hedgehog 3 Eggmobile po wybuchnięciu poleci w kierunku Death Egga po czym powróci jako Big Arm. Jeśli zaś gra w Sonic 3 & Knuckles pojawi się standardowe naliczanie punktów (jeśli jednak gracz gra Knucklesem będzie walczył z Big Armem, tak jak w Sonicu 3).

Galeria Edytuj

Sprites Edytuj

Screeny Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Na początku walki, kiedy maszyna wyłania się można nabić jej uderzenia. W tym celu należy stanąć w miejscu gdzie maszyna wyłania się po czym przesunąć się nieco w lewo i zacząć Spin Dashować, a kiedy kula będzie blisko zwolnić przycisk strzałki w dół. W ten sposób można zadać aż 5 uderzeń za jednym razem bez otrzymania obrażeń. Warto zaznaczyć, iż trik ten nie działa podczas walki Knucklesa ze względu na to, że boss dla Knucklesa został przeprogramowany i kula obraca się szybciej uniemożliwiając nabicie tylu uderzeń.
ved
Sonic the Hedgehog 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki