FANDOM

Beam Rocket (ビームロケット?) – drugi boss drugiego aktu Launch Base Zone w grach Sonic the Hedgehog 3 oraz Sonic 3 & Knuckles.

Opis Edytuj

Beamrocket-sprite2
Beam Rocket to wieloelementowe ulepszenie Egg Mobilu. Do pojazdu przyczepione są 3 segmenty: dwa z laserami oraz trzeci z silnikami. Segmenty z laserami mogą się obracać, a także strzelać. Segmenty działają niezależnie od siebie. Ponadto, dookoła Egg Mobilu obraca się metalowa kulka.

Walka Edytuj

Walka z Beam Rocket ma miejsce na platformie przyczepionej do Death Egga kiedy ten startuje. Boss wyłoni się na początku z prawej strony z dołu ekranu. Poleci w górę, aż do opuszczenia ekranu. Maszyna może wyłonić się z lewej lub prawej strony areny, tym razem lecąc w dół. Cały cykl na zmianę w górę i w dół powtarza się aż do pokonania bossa.

Lecąc, boss strzela laserami. Podczas jednego lotu po ekranie maszyna strzela 2 razy. Należy unikać strzałów skacząc lub kucając. Najlepszą okazją do uderzenia bossa jest zaczekanie aż będzie poruszał się w górę i wskoczenie na niego. W czasie walki pomocny jest insta-shield Sonica.

Do pokonania wymaganych jest 9 uderzeń. Po pierwszych czterech, zniszczony zostanie pierwszy segment z laserami, co ułatwi walkę, gdyż trzeba będzie unikać tylko jednego lasera. Po kolejnych 4 uderzeniach, zostanie zniszczony drugi segment, co uczyni maszynę niemalże bezbronną. Ostatnie uderzenie zniszczy silniki. W zależności od postaci oraz gry, Eggman/EggRobo ucieknie lub poleci wyposażyć się w ulepszenia do Big Arma.

Galeria Edytuj

Sprites Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki