FANDOM

Bean the Dynamite (ビーン・ザ・ダイナマイト Bīn za Dainamaito?) – antropomorficzny zielony kaczor, pojawiający się jako jedna z grywalnych postaci w grze Sonic the Fighters. W walce Bean posługuje się swoimi bombami, którymi miota w przeciwników.

Utworzenie Edytuj

Bean the Dynamite jest wzorowany na dwóch postaciach z arkadowej gry Dynamite Dux - Bin i Pin. Wspomniani bohaterowie również są kaczkami, a ich celem jest ocalenie dziewczyny o imieniu Lucy przed złym czarnoksiężnikiem, Achacha.

Bean wygląda prawie identycznie jak te dwie postacie, poza tym że jego pióra są zielone, oraz posiada on kilka dodatkowych elementów ubioru. Najpewniej został zaprojektowany przez Masahiro Sugiyama, projektanta postaci z Dynamite Dux.

Historia Edytuj

Bean Fighters art.png

Bean w Sonic the Fighters

Bean pojawił się jak dotąd tylko w grze Sonic the Fighters. Kaczor wziął udział w turnieju o prawo do zniszczenia Death Egg II. W tym celu zawodnicy walczyli o Szmaragdy Chaosu, które posłużyłyby do zasilenia statku kosmicznego Tailsa, Lunar Foxa, który zapewniłby transport na stację kosmiczną Doktora Robotnika.

Beana można spotkać w Dynamite Plant. Pod koniec turnieju zawodnik który wygra dotrze na pokład Death Egg II, pokona Metal Sonica, uruchomi proces autodestrukcji stacji, po czym stoczy tam walkę z Doktorem Robotnikiem i ucieknie z powrotem na Ziemię. Bean może zniszczyć Death Egg II jeśli zostanie wybrany przez gracza.

W innych grach Edytuj

Sonic Generations Edytuj

Bean, razem z Barkiem, pojawia się na listach gończych w City Escape.

Sonic Mania Edytuj

Bean, tym razem z Barkiem i Fangiem, pojawiają się na listach gończych w Mirage Saloon Zone.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Trudno jest określić osobowość Beana, ale po jego ruchach widać że jest dosyć nadpobudliwy i gwałtowny, co sugeruje że może być bardzo ekscentryczny. Na plakatach w Sonic Generations jest uznawany za niebezpiecznego.

Wygląd Edytuj

Bean jest zielonym kaczorem. Posiada żółty dziób oraz zieloną grzywkę. Jego oczy są czarne. Bean nosi czerwoną chustę na szyi, białe rękawiczki na dłoniach, oracz czerwono-białe buty na nogach.

Moce i umiejętności Edytuj

Bean the Dynamite, jak sam jego tytuł wskazuje, specjalizuje się w materiałach wybuchowych. Jego podstawową formą ataku są bomby, którymi kaczor dysponuje w nieskończonych zasobach. Styl walki Beana opiera się na rzucaniu lub kopaniu w stronę wrogów bombami. Ładunki wybuchowe mają jednak swoją słabą stronę, ponieważ mogą zadać obrażenia również rzucającemu. Poza tym Bean korzysta także ze swojego dzioba, którym gwałtownie dziabie swoich rywali.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki