Fandom

Sonic Wiki

Biały Wisp

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Biały Wisp (ホワイトウィスプ Howaito Uisupu?, ang. White Wisp) to jeden z gatunków Wispów, debiutujący w grze Sonic Colors zarówno w wersji na Wii, jak i na Nintendo DS. Pozwala Sonicowi na wypełnienie Belki Boostu i używanie Boostu.

Wygląd Edytuj

Biały Wisp jest Wispem o jasnoniebieskim i białym kolorze skóry. Ma jedno duże oko w centrum głowy. Posiada również na niej dwa czułka. Jeden z ich przedstawicieli - Yacker - posiada także spiralny kosmyk między nimi. Ponadto u dołu ciała posiada trzy, dość długie odnóża.

Umiejętność Edytuj

Białe Wispy potrafią lewitować w powietrzu do woli, co jest głównie ich sposobem na poruszanie się.

Białe Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać, ale wiadomo że mogą przywracać Nega-Wispy do poprzedniej formy, przenosić przedmioty za pomocą lewitacji, zatrzymywać czarne dziury, oraz teleportować obiekty. Ponadto mogą umieć jeszcze wiele innych rzeczy, o których jeszcze nie wiemy.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób i jeśli nie są materialne mogą pożyczyć ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Biały Wisp wejdzie do niego, Sonic może użyć Boostu aby biec z niesamowicie dużą prędkością, oraz bez problemu niszczyć wrogów.

Charakter Edytuj

Białe Wispy to bardzo przyjazne, towarzyskie i miłe Wispy. Są z natury spokojne, oraz dobrze nastawione dla otoczenia. Bardzo lubią rozmawiać i bawić się z innymi.

Występy w grach Edytuj

Sonic Colors Edytuj

Sonic Colors to gra, w której Białe Wispy zadebiutowały wraz z innymi Wispami. Pojawiły się w obydwu wersjach tej gry. Kiedy Dr. Eggman przeniósł ich planetę w celu utworzenia jego Międzygwiezdnego Parku Rozrywki, Białym Wispom groziła wtedy niewola, ponieważ złoczyńca chciał użyć ich energii Hyper-go-on aby zbudować Mind Control Ray - maszynę kontrolującą umysły wszystkich ludzi na świecie. Na szczęście, Białe Wispy i inne gatunki Wispów zostały uwolnione przez Sonica. Po zniszczeniu Międzygwiezdnego Parku Rozrywki i zatrzymaniu czarnej dziury, Białe Wispy przeniosły swoją planetę do pierwotnego miejsca we Wszechświecie.

Białe Wispy w przeciwieństwie do innych Wispów nie zostały wykorzystywane przez Eggmana do wysysania z nich energii Hyper-go-on. Prawdopodobnie Doktor użył ich do zasilania swoich robotów, co można zauważyć w grze, kiedy się zniszczy danego robota - wyskoczą wtedy z niego Białe Wispy i wypełnią Belkę Boostu.

Białe Wispy pojawiły się na wszystkich planetach gry, zarówno w wersji Wii jak i Nintendo DS.

Sonic Generations Edytuj

Białe Wispy pojawiły się w grze Sonic Generations w wersji PC jedynie w tle etapu Planet Wisp, oraz na napisach końcowych.

Sonic Lost World Edytuj

Wispy te pojawiły się w wersji Wii U gry Sonic Lost World. Mogą w niej teleportować Sonica do najbliższego punktu kontrolnego.

Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games Edytuj

Białe Wispy pojawiły się w grze Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games podczas walki z Rotatatronem w Dream Evencie, o nazwie Sonic's Figure Skating Spectacular. Na początku pojawia się Yacker i pyta czterech zawodników czy pomogą mu uwolnić jego przyjaciół, oraz pokonać Rotatatrona. W końcu robot zostaje pokonany przy użyciu Final Color Blaster, a Yacker i cała masa innych Białych Wispów świętuje zwycięstwo.

Występy w innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Archie Comics Yacker.jpg

Biały Wisp w Archie Comics

Biały Wisp pojawia się w Archie Comics w adaptacji Sonic Colors w numerze dwieście dziewiętnastym.

W komiksie Yacker i kilka innych Wispów byli ścigani przez OrbotaCubota i Egg Pawn. Na szczęście Sonic zniszczył Egg Pawn, a Orbot i Cubot uciekli. Po tym zdarzeniu Yacker próbował opowiedzieć Sonicowi i Tailsowi o planach Doktora Eggmana wobec jego rasy. Niestety nikt go nie rozumiał. W końcu udało się jednak przetłumaczyć jego mowę, a Sonic postanowił pomóc mu pokonać Doktora Eggmana.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki