Ten artykuł dotyczy bossa Ery Klasycznej w grze Sonic Generations. Jeśli szukałeś informacji na temat oryginalnego bossa, kliknij tutaj.
Big Arm – boss Ery Klasycznej, oraz pierwszy boss w grze Sonic Generations w wersji na Nintendo 3DS. Walka jest odwzorowaniem finałowego bossa z gry Sonic the Hedgehog 3.

Boss Edytuj

Walka z Big Armem jest podobna do oryginalnej, lecz tym razem, maszyna ma więcej ataków. Walka toczy się na okrągłej arenie zawieszonej w powietrzu, od której odchodzą filary podtrzymujące dach. Dzieli się na dwie fazy. W fazie pierwszej, Big Arm próbuje znieść Sonica uderzając ręką w arenę. Przelatuje on także nad platformą. Aby zadać uderzenie, wystarczy uniknąć ataku ręką i skoczyć na Eggmobile. Można go uderzyć kilka razy, gdyż po wykonaniu ataku, robot unieruchamia się na kilka sekund. Po czterech uderzeniach, przejdzie do fazy drugiej. Faza druga jest nieco trudniejsza. Na rękach Big Arma wyrastają dodatkowe kolce, blokując przód maszyny przed atakiem ze strony Sonica. W tej fazie, Big Arm będzie przelatywał nad areną, a także próbował łapać lub uderzać Sonica z krawędzi areny w taki sposób, że nie będzie można zadać mu obrażeń. Przy wykonywaniu uderzeń podczas przebywania na krawędzi areny, boss wyciąga jedną rękę do góry, wytwarzając falę uderzeniową zadającą obrażenia. Najbezpieczniejszym sposobem na zadanie obrażeń jest przeskoczenie nad maszyną, gdy ta przelatuje i uderzyć w Eggmobile od tyłu. Po kolejnych czterech uderzeniach, walka zakończy się, a gracz otrzyma odpowiednią rangę, zależną od długości walki.

Rangi Edytuj

Ranga Wymagania
RangaS

0:00.00 - 1:00.00
RangaA

1:00.01 - 1:30.00
RangaB

1:30.01 - 1:40.00
RangaC

1:40.01 - 2:00.00
RangaD

2:00.01 - 9:59.99

Misje Edytuj

  • 1-Ring Boss – Pokonaj Big Arma w 3:00:00 używając tylko 1 pierścienia!

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Big Arm
The Doomsday Zone (E3 Beta)

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

Big Arm SG-koncepcyjne

Szkice koncepcyjne Big Arma

  • Był to pierwszy boss, którego obecność w grze została oficjalnie potwierdzona przez Segę.
  • W wersji z E3, podczas walki grana była zremiksowana piosenka z The Doomsday Zone, jednak później zmienioną ją na remiks używanej podczas oryginalnej walki piosenki.
  • Jest to jedyne bezpośrednie nawiązanie do gry Sonic the Hedgehog 3 w grze Sonic Generations.
  • Jest to jedyny boss w wersji na Nintendo 3DS, z którym normalnie walczył Sonic. W przypadku Biolizarda, w Sonic Adventure 2 walczył z nim Shadow, zaś w przypadku Egg Emperora - cały Team Sonic.
  • Aby pokonać Big Arma, trzeba mu zadać dwa razy więcej uderzeń niż Death Egg Robotowi - bossowi Ery Klasycznej w Sonic Generations w wersji na konsole i PC.
  • W Sonic 3 & Knuckles, aby dostać się do Mushroom Hill Zone trzeba było pokonać Big Arma. W Sonic Generations jest odwrotnie - aby walczyć z Big Armem, należy przejść wszystkie poziomy Ery Klasycznej, w tym Mushroom Hill.