Fandom

Sonic Wiki

Big Shaker

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic the Hedgehog 3
Big Shaker

Następny boss >>

Big Shaker (ビッグシェイカー Biggusheikā?) to mini-boss poziomu Hydrocity Zone w grach Sonic the Hedgehog 3 oraz Sonic 3 & Knuckles. Walka z nim odbywa się w akcie pierwszym.

Opis Edytuj

Bigshaker-sprite.png
Big Shaker to kulisty robot stworzony przez Doktora Eggmana. Jest on koloru rdzawoczerwonego i ma żółte linie układające się w literę X. Ma też małe, fioletowe oczy i cztery silniki, które poruszają się po żółtych liniach. Są one główną metodą obrony Big Shakera - w trakcie większość ataków obracają się one dookoła niego tworząc swoistą osłonę.

Przebieg walki Edytuj

Walka toczy się w zaokrąglonej arenie położonej częściowo pod wodą. Najsampierw, Big Shaker wolno opada w kierunku tuby na środku areny. Gdy znajdzie się blisko niej, szybko się unosi i znika poza ekran.

Po chwili, Big Shaker "zjeżdża" z jednej ze ścian i turla się po arenie. Następnie powtarza czynność, ale z drugiej strony. Po drugim razie, zeskakuje ze ściany i umiejscawia się na tubie i przez chwilę nic nie robi. W tym czasie zatrzymują się jego silniki i można go uderzyć. Trzeba się pospieszyć, gdyż po chwili zacznie obracać tubą i po tym całą wodą w zbiorniku. Unieruchomi to postać na chwilę, gdyż będzie poruszać się razem z wodą. Po paru sekundach przestaje kręcić tubą i przez chwilę rozkręca silniki. Chwilę potem odlatuje i cały atak się powtarza.

Walka jako Knuckles Edytuj

Bigshakerknux.png

Walka jako Knuckles

Tak jak inni mini-bossowie i bossowie główni, Big Shaker jest trudniejszy podczas grania Knucklesem. Ze względu na niższą wysokość skoku, Knuckles musi sobie inaczej poradzić z pierwszym atakiem. Dobrym sposobem jest Spin Dashowanie po zaokrąglonych rogach areny i skakanie ze ścian, aby wydostać się z wody i przeskoczyć na drugą stronę. Istnieje również sposób na całą walkę. Wystarczy wspiąć się na jedną ze ścian, a następnie szybować z jednej ściany na drugą kiedy jest to konieczne.

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 3

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Big Shaker

Więcej w Fandom

Losowa wiki