Biolizard (Sonic Generations)

2650stron na

Ten artykuł dotyczy bossa Ery Dreamcasta z gry Sonic Generations. Jeśli szukałeś oryginalnego bossa z gry Sonic Adventure 2, kliknij tu.

<< Poprzedni boss

Sonic Generations
Biolizard

Następny boss >>

Biolizard – boss Ery Dreamcasta, oraz drugi boss w grze Sonic Generations w wersji na Nintendo 3DS. Walka jest odwzorowaniem przedostatniego bossa z gry Sonic Adventure 2.

Boss Edytuj

Walka odbywa się w pobliżu zbiornika w kształcie pierścienia, zalanego żółtą wodą. Gracz porusza się dookoła tego zbiornika. W przeciwieństwie do oryginalnej walki, poruszanie się po nim jest teraz znacznie łatwiejsze, ponieważ nie znajdują się w nim wyrwy, prowadzące do kanałów odprowadzających wodę.

Biolizard-SG.png

Sonic wskakuje na przewód Biolizarda

Na początku, Biolizard będzie obracał się w kierunku gracza, próbując go ugryźć lub uderzyć bokiem ogona (zależnie od położenia postaci). Po określonym czasie, jaszczur zmęczy się i zacznie sapać. Gracz będzie musiał wtedy wskoczyć w jego głowę, a następnie na przewód łączący paszczę potwora z mechanizmem podtrzymującym życie, a następnie zadać potworowi cios w ten mechanizm. Strategia ta jest powtarzana do otrzymania przez bossa 3 ciosu.

Biolizard SG 2.png

Biolizard plujący fioletowymi kulami

Po trzecim uderzeniu, Biolizard otrzyma kilka dodatkowych ataków. Przede wszystkim nie będzie już uderzać gracza bokiem ogona. Będzie unosił go w górę i po chwili uderzał w ziemię, wytwarzając niewielką falę uderzeniową. Przed zmęczeniem się, będzie wypluwał z paszczy fioletowe kule energii w dwóch wariantach. Pierwsze suną po ziemi i należy nad nimi przeskoczyć, a drugie lecą w powietrzu i trzeba kucnąć, aby ich uniknąć.

Biolizard SG 1.png

Biolizard wytwarza fioletowe jaja

Po otrzymaniu 4 uderzenia, Biolizard wytworzy wokół siebie fioletowe jaja. Gracz będzie musiał po nich skakać, przy użyciu Homing Attacku, aby dostać się do mechanizmu podtrzymującego życie i uderzyć go. Po tym jak boss otrzyma piąty cios, powtórzy swoją strategię, polegającą na uderzaniu ogonem z góry i strzelaniu fioletowymi kulami energii, jak w sytuacji po otrzymaniu czwartego ciosu. Po otrzymaniu szóstego ciosu, ponownie wytworzy fioletowe jaja, po których gracz będzie się musiał wspiąć.

Biolizard SG 3.png

Finałowy atak Biolizarda

Zaraz po tym jak Sonic zada Biolizardowi siódme uderzenie, jaszczur wytworzy wokół siebie kolejne fioletowe jaja, ale tym razem ułożą się one w kształt korytarza. Gracz będzie unosił się nad ziemią i jego celem będzie przebycie korytarza z jaj, bez dotykania żadnego, bo w przeciwnym razie otrzyma obrażenia. Należy zachować ostrożność, ponieważ niektóre jaja będą się kamuflować i pojawiać przez chwilę na drodze gracza. Po tym jak gracz przejdzie przez ten korytarz i dojdzie do mechanizmu, będzie mógł zadać bossowi decydujące uderzenie.

Misje Edytuj

  • 1-Ring Boss – Pokonaj Biolizarda w czasie 9:59.99, używając tylko 1 pierścienia!

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Supporting Me - Remiks