Fandom

Sonic Wiki

Black Assassin

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Black Assassin (ブラックアサシン Burakku Asashin?) – rasa kosmitów Black Arms, pojawiająca się jako przeciwnicy w grze Shadow the Hedgehog.

Opis Edytuj

Black Assassin jest wyprostowaną i lepiej zbudowaną odmianą Black Warriora. Black Assassin nosi na sobie złoty pancerz i posługuje się szybkostrzelnym refraktorem. Posiadają zdolność teleportacji na małe odległości. Pojawiają się zazwyczaj znienacka i atakują gracza. Po otrzymaniu ciosu znikają i pojawiają w innym, położonym niedaleko punkcie. Gracz może wcześniej przewidzieć w którym miejscu Black Assassin pojawi się, po zaobserwowaniu żółtego, migającego światełka w miejscu w którym pojawi się przeciwnik. Black Assassini posiadają 8 punktów zdrowia i są bardzo wytrzymali. Po śmierci upuszczają swoją broń, która może być podniesiona przez gracza.

W innych mediach Edytuj

Black Assassin Archie.jpg

Black Assassin w komiksach Archiego

Archie Comics Edytuj

Osobny artykuł: Black Assassin (Archie)

Black Assassini pojawiają się również w komiksach Archiego, odgrywając taką samą rolę jak w grach, tzn. uczestniczenie w inwazji Black Dooma na Świat Sonica. Część z nich powróciła po klęsce swojego przywódcy, tym razem pod wodzą Black Death, i ponownie próbowała podbić świat, ale została zniszczona w kolejnych bitwach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki