Fandom

Sonic Wiki

Black Bomb

2751stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Black Bomb (ブラックボム dosł. Czarna Bomba?) to transformacja jeża Sonica pojawiająca się w grze Sonic Lost World. Jest to Moc Koloru zasilana przez Czarnego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w toczącą bombę.

Wygląd Edytuj

W tej formie Sonic zamienia się w czarną i bardzo dużą bombę. Całkiem stracił swoje rysy twarzy. Jego oczy stały się bordowe i zwężone. Usta również zmieniły swój kolor na bordowy, a do tego stały się szersze i z ostrymi zębami. Na czubku głowy Black Bomb ma "zapłon", prawdopodobnie, dzięki któremu może wybuchać.

Umiejętność Edytuj

Dzięki energii Hyper-go-on pochodzącej z Czarnych Wispów, Sonic zmienia się w toczącą się bombę. W formie, staje się praktycznie niezniszczalny i może spłaszczyć każdego wroga. Ponadto, Black Bomb pozwala na wywoływanie silnych wybuchów i eksplozji siebie samego, choć nie czyni mu to żadnych szkód. Może również zwiększyć siłę tych wybuchów.

Jedyną słabością tej mocy jest to, że trwa ona krótko, a jedyną opcją by wydłużyć czas jej trwania jest zebranie większej ilości Czarnych Wispów.

Dodatkową zdolnością jest to, że w czasie niszczenia wrogów, bomba zwiększa swoją objętość. Potem w czasie przemiany w swoją prawdziwą formę, Sonic wybucha (oczywiście nic mu się nie dzieje) i niszczy wszystkich wrogów z jego zasięgu. Siła i promień tego wybuchu zależą od wielkości Black Bomb.

Gameplay Edytuj

Sonic może przemienić się w Black Bomb, gdy jest w posiadaniu Czarnego Wispa. Po transformacji, Belka Wisp zacznie się zmniejszać, a gdy zniknie całkowicie, transformacja się zakończy. Jeśli w danym obszarze transformacja nie może zostać użyta, Czarny Wisp wchodzi w stan uśpienia.

Moc ta jest używana wyłącznie w sekcjach 3D.

Sonic Lost World Edytuj

Black Bomb debiutuje w wersji Wii U gry Sonic Lost World. Jest to jak na razie jego jedyne wystąpienie w serii o jeżu Sonicu.

Sterowanie Edytuj

Aby sterować Black Bomb, gracz musi przechylać konsolę w kierunku, w którym chce aby bomba się potoczyła. Może też użyć do tego lewej gałki analogowej.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki