Black Bull

Black Bull (ブラックブル Burakku Buru?) – potężny potwór wywodzący się z rasy kosmitów Black Arms, służący jako boss w grze Shadow the Hedgehog.

Opis Edytuj

Black Bull wygląda jak wielki robak ze skrzydłami i jednym zielonym okiem pośrodku, które jest jego słabym punktem. Posiada również silne szczęki kryjące paszczę, z której może ziać ogniem lub produkować Black Wingi.

Boss Edytuj

Lethal Highway Edytuj

Po przejściu poziomu Lethal Highway gracz stanie do walki z Black Bullem. Walka toczy się kwadratowym placu, okrążającym wieżowce. Postacią wspierającą gracza w walce jest Sonic.

Black Bull będzie latał wzdłuż placu, próbując oddalić się od gracza. W pewnym momencie zatrzyma się i zacznie wykonywać swoje ataki. Black Bull może ziać w stronę gracza dużymi kulami ognia, które wybuchną po dotknięciu gracza lub ziemi, wytwarzając dookoła obszarową eksplozję. Będzie również ział ogniem w ziemie, tworząc ogniste fale uderzeniowe, nad którymi gracz będzie musiał przeskoczyć. Aby zranić potwora, gracz musi celować w jego oko. Kiedy Black Bull wytworzy przed sobą trzy Black Wingi, po których gracz będzie się mógł wspiąć za pomocą Homing Attacku, gracz będzie mógł skoczyć mu do oka i uderzać w nie dopóki potwór się nie odwróci. Zebranie broni po krążących na arenie Black Warriorach może umożliwić graczowi strzelanie prosto w oko Black Bulla bez potrzeby znajdowania się w powietrzu.

Death Ruins Edytuj

Po przejściu poziomu Death Ruins gracz stanie do walki z Black Bullem. Walka toczy się prostokątnej arenie, nad którą zawieszone są szyny w kształcie pierścienia, okrążające pole walki. Można się na nie dostać za pomocą Springów umieszczonych na obu końcach areny. Na dole gracz może znaleźć Black Warriorów, od których można pozyskać broń. Postacią wspierającą gracza w walce jest Rouge.

Black Bull będzie strzelał w stronę gracza ognistymi kulami, jeśli ten będzie na dole. Podczas gdy gracz będzie się znajdował na szynach, Black Bull będzie go obserwował i co jakiś czas zacznie wypluwać dookoła fale uderzeniowe, które będą utrzymywały się na poziomie szyn i będą mogły zepchnąć gracza w dół. Aby zadać bossowi obrażenia, gracz musi skoczyć na jego oko lub strzelać w nie. Kiedy boss otrzyma dużą ilość ciosów, podleci do góry, aby gracz nie mógł zadawać mu obrażeń i po chwili wróci do swojego wcześniejszego miejsca, aby kontynuować swoje ataki.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Black Bull