Fandom

Sonic Wiki

Black Hawk

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Black Hawk (ブラックホーク Burakkuu~ingu?) – rasa kosmitów Black Arms, pojawiająca się jako przeciwnicy i pojazdy w grze Shadow the Hedgehog.

Opis Edytuj

Black Hawk to podobne do ptaków latające potwory. Przypominają swoim wyglądem Black Wing, lecz są od nich znacznie większe i silniejsze, posiadając trzy punkty życia. Latają nad ziemią w jednym miejscu, lub krążą nad określonym obszarem. Nie posługują się żadną bronią, ale mogą strzelać w stronę wrogów wolnymi falami uderzeniowymi. Podobnie jak Black Wing, mogą posłużyć do przemieszczania się za pomocą Homing Attacku.

Niektóre Black Hawki po otrzymaniu wystarczająco dużej ilości obrażeń upadają na ziemię i mogą posłużyć graczowi jako wierzchowce. W trakcie gdy gracz dosiądzie Black Hawka, będzie mógł w dowolnym momencie z niego zejść. Za pomocą przycisku skoku Black Hawk może przyspieszyć. W trakcie gdy gracz leci na grzbiecie potwora, może strzelać z posiadanej przez siebie broni. Black Hawk posiada ograniczoną ilość punktów zdrowia, lecz wyższą niż w przypadku gdy gracz go nie dosiada. Hawk otrzymuje obrażenia od wrogich ciosów lub po wleceniu w przeszkodę. Jeśli gracz nie będzie chronił swojego wierzchowca, ten zginie, a Shadow spadnie z niego.

Należy również pamiętać że Black Hawk nie będzie niósł gracza przez cały poziom, a jedynie transportował go w ustalonym kierunku i zrzuci ze swojego grzbietu w odpowiednim momencie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki