Fandom

Sonic Wiki

Black Tornado

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Black Tornado (ブラックトルネード Burakkutorunēdo?) – atak wykorzystywany przez drużynę Team Dark. Może go wykonać Shadow the Hedgehog.

Opis Edytuj

Black Tornado jest jednym z ataków, które może wykonać Shadow. Gracz musi podskoczyć w górę i wcisnąć przycisk ataku będąc w powietrzu, aby stworzyć wir. Po wykonaniu tej czynności, Shadow zatoczy koło i utworzy nieruchomą, czarną trąbę powietrzną. Będzie ona ogłuszała lub wyrzucała w powietrze pobliskich wrogów (takich jak Egg Pawny, Camerony, Egg Knighty). Przeciwnicy wyrzuceni w powietrze będą następnie spadać na ziemię, przy czym będą otrzymywali dodatkowe obrażenia od upadku. Będą wówczas leżeć na ziemi bezbronni, co da szansę do ataku. Przeciwnicy ogłuszeni tym atakiem, będą się zazwyczaj kołysać przez krótki okres czasu. Dodatkowo, jeśli przeciwnik posiadał w dłoni tarczę, zostanie mu ona wytrącona po uderzeniu Black Tornadem. Black Tornado nie działa na wszystkich przeciwników. Wir utrzymuje się w jednym miejscu przez kilka sekund, po czym zanika.

Poza swoim ofensywnym zastosowaniem, Black Tornado przydaje się również do wspinania się po słupach. Wystarczy że gracz wykona atak w pobliżu słupa, a zacznie się wspinać w górę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki