Fandom

Sonic Wiki

Blaster

3250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Być może szukałeś Laser Blaster, ulepszenia z gier Sonic Adventure i Sonic Adventure 2?

Blaster (ポンポン Pon-pon'?)badnik, który pojawia się w grach Sonic & Knuckles, Sonic 3 & Knuckles oraz Sonic Lost World. Sposobem ataku i wygląem przypomina Blastoida.

Opis Edytuj

Sonic 3 & Knuckles Edytuj

Blaster-sprite.png
Blaster zadebiutował w grze Sonic & Knuckles, na Flying Battery Zone. Gdy gracz zbliży się do niego, zacznie on strzelać z armaty, którą ma na czole. Pociski mogą zostać odbite przez dowolną osłonę. Blaster porusza się dosyć powoli używając do tego swoich kółek. Można go zniszczyć skacząc na niego.

Sonic Lost World Edytuj

Blaster pojawia się ponownie w grze Sonic Lost World, ze zmieniony wyglądem. Jest terasz szaro-brązowy, a na czoe posiada stalowy pręt na którym zawieszony jest jego nos - dwa zakrzywione do góry kolce. Można go spotkać w drugim akcie Desert Ruins (Honeycomb Highway).

Blaster jedzie tyłem do kierunku ruchu gracza i porusza się on dość szybko. Pluje on plamami miodu, które nie zadają obrażeń graczowi, ale pojawiają się na ekranie i ograniczają widoczność. Robota można zniszczyć używając Homing Attacku.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki