FANDOM

Być może szukałeś Laser Blaster, ulepszenia z gier Sonic Adventure i Sonic Adventure 2?

Blaster (ポンポン Pon-pon'?)badnik, który pojawia się w grach Sonic & Knuckles, Sonic 3 & Knuckles oraz Sonic Lost World. Sposobem ataku i wyglądem przypomina Blastoida.

Opis Edytuj

Blaster to robot o wyglądzie czołgu. Posiada szaro-brązowy pancerz i długą lufę, z której może strzelać pociskami.

Historia Edytuj

Sonic 3 & Knuckles Edytuj

Blaster-sprite

Blaster zadebiutował w grze Sonic & Knuckles, na Flying Battery Zone. Gdy gracz zbliży się do niego, zacznie on strzelać z armaty, którą ma na czole. Pociski mogą zostać odbite przez dowolną osłonę. Blaster porusza się dosyć powoli używając do tego swoich kółek. Można go zniszczyć skacząc na niego.

Sonic Lost World Edytuj

Blaster pojawia się ponownie w grze Sonic Lost World, ze zmieniony wyglądem. Jest terasz szaro-brązowy, a na czole posiada stalowy pręt na którym zawieszony jest jego nos - dwa zakrzywione do góry kolce. Można go spotkać w drugiej zonie Desert Ruins. Blaster jedzie tyłem do kierunku ruchu gracza i porusza się on dość szybko. Pluje on plamami miodu, które nie zadają obrażeń graczowi, ale pojawiają się na ekranie i ograniczają widoczność. Robota można zniszczyć używając Homing Attacku.

Sonic Mania Edytuj

Blaster Mania

Blaster pojawia się na poziomie Flying Battery Zone. Wygląda i zachowuje się tak jak w Sonic & Knuckles.

Galeria Edytuj