Blaze the Cat – boss poziomu Dead Line dla Sonica. Jest siódmym bossem w grze.

Boss Edytuj

Walka toczy się na podłużnej arenie na kosmicznej stacji. Cały pojedynek jest obserwowany przez Doktora Eggmana Nega, który w swoim Egg Mobilu zachowuje bezpieczną odległość od pola walki. Celem gracza jest atakowanie Blaze i zadawanie jej uderzeń. Można to zrobić tylko skacząc jej na głowę Spin Jumpem. Kotka będzie próbowała unikać ataków gracza, odskakując do tyłu.

Blaze Dead Line 2

Blaze wystrzeliwuje słupy ognia

Ataki wykonywane przez Blaze są częściowo odpowiednikami ataków gracza. Blaze korzysta głównie z Burst Dasha, czyli odpowiednika Spin Dasha. Najpierw przygotowuje się do wykonania ognistej szarży, po czym ślizga się przed siebie. Gracz nie może jej wtedy zadać obrażeń, a jedynie je otrzymać lub odbić się. Kiedy podskoczy w górę, będzie przygotowywała się do wykonania szarży z powietrzu. Po namierzeniu gracza, zacznie lecieć w jego stronę w formie płonącego tornada. Nad tym atakiem najlepiej jest przeskoczyć. Po otrzymaniu kilku ciosów Blaze zyska dodatkowy atak. Będzie podskakiwała w górę i generowała na polu walki słupy ognia wystrzeliwujące w górę, od których gracz musi się odsuwać.

Blaze Dead Line 3

Sonic i Blaze szarżują na siebie

Przed otrzymaniem ostatniego ciosu, Blaze i Sonic zaczną szarżować na siebie. Gracz musi wciskać naprzemiennie przyciski A i B, aby wypchnąć oponenta z pola walki i wygrać.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Vela Nova
Vela Nova (Część druga)

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo że Eggman Nega nie uczestniczy walce, w krótkiej cutscence po pokonaniu Blaze, będzie uciekać w swoim uszkodzonym Egg Mobilu.