Fandom

Sonic Wiki

Blue Cube

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij
Cudzy1.png Change forms with a Blue Wisp for the Cube form to swap out Blue Rings! Cudzy2.png
Miles "Tails" Prower
Blue Cube (ブルー・キューブ Burū kyūbu?, pol. Niebieska Kostka) to transformacja jeża Sonica pojawiająca się po raz pierwszy w grze Sonic Colors w wersji na Wii. Jest to Moc Koloru zasilana przez Niebieskiego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie Sonic zamienia się w niebieski sześcian.

Wygląd Edytuj

Sonic jako Blue Cube zamienia się w niebieską, większą wersję swojej głowy. Przybiera ona kształt sześcianu. Na każdej jego ściance znajduje się mnóstwo pionowych i poziomych wgłębień. Prawdziwe rysy twarzy jeża znikają, a jedyne co pozostaje to oczy i uszy. Oczy przybierają proste kontury i zmieniają kolor na żółty, a uszy się zmniejszają i zmieniają kolor - również na żółty.

Umiejętność Edytuj

Sonic jako Blue Cube, zamienia się w niebieski sześcian, dzięki któremu zyskuje umiejętność wywoływania wstrząsów i emisji drgań. Dzięki nim Sonic może zniszczyć wszystkich wrogów, znajdujących się w pobliżu oraz wszystkie przeszkody stojące mu na drodze.

Poprzez wywoływanie tych silnych wstrząsów umie również zmienić formy Niebieskich Pierścieni, zamieniając je w w Niebieskie Bloki i na odwrót.

Główną wadą Blue Cube, jest jego krótki czas używania Hyper-go-on, bo trwa zaledwie kilka sekund. Aby przedłużyć czas działanie mocy należy zebrać większa ilość Niebieskich Wispów.

Gameplay Edytuj

Blue Cube Aquarium Park.PNG

Blue Cube w Sonic Colors (Wii)

Blue Cube może zostać użyty jedynie dzięki energii Hyper-go-on, a więc Sonic musi być w posiadaniu Niebieskiego Wispa. Kiedy Sonic już zamieni się Blue Cube, belka energii zacznie się automatycznie zmniejszać, aż się wyczerpie. Wtedy Sonic powróci do swojej prawdziwej postaci.

Jedynym sposobem na przedłużenie czasu działania mocy jest zebranie większej ilości Niebieskich Wispów.

Moc Blue Cube może zostać użyta jedynie w sekcjach dwuwymiarowych.

Gdy Blue Cube zmienia formy Niebieskich Pierścieni i Niebieskich Bloków, wywołuje przy tym silne wstrząsy, które potrafią zniszczyć każdego wroga znajdującego się w pobliżu oraz usunąć wszystkie przeszkody stojące na drodze Sonica.

Kiedy jednak moc Blue Cube się wyczerpie, wszystkie elementy gameplayu, których forma została zmieniona na inną niż ta, którą miały na początku, powracają do swojej pierwotnej postaci. Może to czasami zmylić gracza, przez co ten spadnie w przepaść i zginie.

Sonic Colors Edytuj

Wii Edytuj

Gra Sonic Colors w wersji na Wii jest jedyną jak dotąd grą, w której pojawiła się moc Blue Cube. Jest ona odblokowywana na pierwszym akcie w Starlight Carnival. Występuje na większości planet i jako jedna z nielicznych nie jest dostępna w Game Landzie.

Sterowanie Edytuj

Gracz posiada następujące funkcję sterowania, podczas korzystania z mocy Blue Cube:

Standard Wii Remote Klasyczny Kontroler GameCube Controller
Aktywowanie Blue Cube Potrząsnąć Wii Remote Potrząsnąć Wii Remote Przycisk R Z Button Game Cube.png

Muzyka Edytuj

Moc Blue Cube należy do tych mocy, które posiadają tylko jedną wersję towarzyszących im piosenek:

Nazwa Muzyka
Color Power - Blue Cube

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas korzystania z mocy, sześcian, którym jest Blue Cube promieniuje niebieskim światłem.
  • To jedna z dwóch Mocy Koloru, której nie można użyć w kombinacji z inną w Game Landzie.
  • Jest jedną z trzech mocy, które nie mogą zostać użyte przeciwko bossom.
  • Gray Quake z gry Sonic Lost World ma bardzo podobną moc do Blue Cube.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors

Więcej w Fandom

Losowa wiki