FANDOM

Blue Eagle, znany również jako Vulkan Fighter– bojowy samolot, należący do sił organizacji GUN. Pojawia się w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle i w wersji Sonic Generations na Nintendo 3DS.

Opis Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Blue Eagle są szaro-niebieskimi odrzutowcami, uzbrojonymi w bomby do zrzucania na wrogów, oraz karabiny maszynowe do strzelania. Najczęściej przelatują szybko nad danym obszarem, zrzucając swoje bomby, które czasami mogą zniszczyć fragment otoczenia. Rzadziej spotyka się powoli lecące samoloty, które strzelają w gracza ze swoich karabinów maszynowych (np. w Radical Highway, lub na Mission Street w trybie Hard Mode). Na poziomach Metal Harbor i Weapons Bed, oprócz standardowo latających Blue Eagle, spotkać można też nieruchomo zaparkowane na lądzie samoloty, które łatwo zniszczyć. Ponieważ Blue Eagle latają wysoko nad ziemią i są bardzo szybkie, dość trudno jest je zniszczyć, ale przy odpowiednim wyczuciu czasu jest to możliwe, zaś przy zniszczeniu nagradzają gracza punktami w ilości 500.

Sonic Generations Edytuj

Blue Eagle Generations

Blue Eagle w Sonic Generations

Blue Eagle pojawiają się na poziomie Radical Highway, w wersji gry na Nintendo 3DS. Zazwyczaj unoszą się w powietrzu, pozostając nieruchomymi, aż do czasu gdy gracz się do nich nie zbliży. Zaczną wtedy strzelać serią pocisków w Sonica.

W innych mediach Edytuj

Blueeaglesonicx

Blue Eagle w Sonic X

Sonic X Edytuj

Osobny artykuł: Blue Eagle (Sonic X)

Samoloty Blue Eagle zostały zaprojektowane przez organizację GUN po badaniach przeprowadzonych na starych robotach Eggmana.