Fandom

Sonic Wiki

Blue Falcon

2692strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blue Falcon – boss w grze Shadow the Hedgehog. Jest to pojazd GUN, wyglądający identycznie jak Heavy Dog.

Opis Edytuj

Blue Falocn jest dużym, okrągłym robotem sterowanym przez żołnierza GUN w kokpicie znajdującym się na przodzie. Wyglądem przypomina poduszkowiec. Blue Falcon posiada dwa segmenty: górny i dolny, które mogą się obracać. Na dolnym segmencie znajdują się silniki odrzutowe utrzymujące Blue Falcona w powietrzu. Na górnym umieszczony jest kokpit, a po jego bokach wyrzutnie rakiet RPG i działo strzelające wiązkami cząsteczek.

Boss Edytuj

Gracz walczy z bossem po przejściu poziomu The ARK. Blue Falcon jako jednostka obronna Kosmicznej Kolonii ARK broni dostępu do Armaty Zaćmienia przed Shadowem i Black Doomem. Walka z robotem toczy się na dwupiętrowej arenie. Dolna jest okrągłą platformą, otoczoną szklanymi ścianami. Po jej bokach znajduje się Spring, który wybije gracza w górę i drewniana skrzynka z karabinem maszynowym. Pośrodku areny znajduje się słup, na którym gracz może wspiąć się w górę, lub zjechać na dół. Na górnym piętrze znajduje się mniejsza, okrągła platforma z dziurą w środku. Z dziury wystaje słup, którym gracz może zjechać na dolną arenę lub wspiąć się pod górę. Nie ma tu żadnych barierek i łatwo jest wypaść. Gracz jest obserwowany w trakcie walki przez Doom's Eye.

Energy Beam Cannon BFalcon.png

Blue Falcon wystrzeliwujący falę uderzeniową z działa promienia cząsteczkowego

Kiedy gracz znajduje się na dolnym poziomie, Blue Falcon będzie na niego zrzucał swoje bomby. Kiedy gracz będzie na górze, Blue Falcon zacznie ładować działo strzelające wiązkami cząsteczek i strzelać w Shadowa z rakietami. Gracz będzie mógł uderzać w kokpit aby zadać robotowi obrażenia, lub w stanowiska z wyrzutniami rakiet RPG. Po zadaniu im odpowiedniej ilości ciosów, wyrzutnie rakiet będą wypadały z Blue Falcona i gracz będzie je mógł podnieść. Za pomocą RPG Shadow będzie mógł namierzać kolejne segmenty robota i niszczyć je. Najpotężniejszym atakiem tego bossa jest działo promienia cząsteczkowego. Żołnierz pilotujący robota będzie oznajmiał głośno kiedy zacznie ładować działo. Kiedy je naładuje, zatrzyma się i dookoła robota pojawią się niebieskie cząsteczki. Następnie wystrzeli on dookoła siebie utrzymującą się przez pewien czas falę uderzeniową, która zada graczowi obrażenia. Położenie fali uderzeniowej będzie dostosowane do wysokości na której znajduje się gracz, chyba że Shadow będzie znajdował się nad robotem. Sposobami na uniknięcie tego ataku jest: oddalenie się od robota, lub podskoczenie z wyrzutnią rakiet RPG i zatrzymanie się w powietrzu podczas celowania.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Blue Falcon

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka grana podczas walki z tym bossem jest remiksem utworu granego podczas walki z jednym z robotów GUN z gry Sonic Adventure 2: F-6t, B-3x i R-1/A.
ved
Roboty G.U.N.

Więcej w Fandom

Losowa wiki