Fandom

Sonic Wiki

Blue Tornado

2682strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blue Tornado (ブルートルネード Burūtorunēdo?) – atak wykorzystywany przez drużynę Team Sonic. Może go wykonać Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Blue Tornado jest jednym z ataków, które może wykonać Sonic. Gracz musi podskoczyć w górę i wcisnąć przycisk ataku będąc w powietrzu, aby stworzyć wir. Po wykonaniu tej czynności, Sonic zatoczy koło i utworzy nieruchomą, niebieską trąbę powietrzną. Będzie ona ogłuszała lub wyrzucała w powietrze pobliskich wrogów (takich jak Egg Pawny, Camerony, Egg Knighty). Przeciwnicy wyrzuceni w powietrze będą następnie spadać na ziemię, przy czym będą otrzymywali dodatkowe obrażenia od upadku. Będą wówczas leżeć na ziemi bezbronni, co da szansę do ataku. Przeciwnicy ogłuszeni tym atakiem, będą się zazwyczaj kołysać przez krótki okres czasu. Dodatkowo, jeśli przeciwnik posiadał w dłoni tarczę, zostanie mu ona wytrącona po uderzeniu Blue Tornadoem. Blue Tornado nie działa na wszystkich przeciwników. Wir utrzymuje się w jednym miejscu przez kilka sekund, po czym zanika.

Poza swoim ofensywnym zastosowaniem, Blue Tornado przydaje się również do wspinania się po słupach. Wystarczy że gracz wykona atak w pobliżu słupa, a zacznie się wspinać w górę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki