Fandom

Sonic Wiki

Bobsled Race

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bobsled Race.png

Ikona trybu Bobsled Race

Bobsled Race – jeden z trybów wieloosobowych w grze Sonic Heroes. Pojawia się po odblokowaniu 80 emblematów.

Opis Edytuj

Bobsled Race jest wyścigiem samochodowym, polegającym na ściganiu się po określonej trasie przez dwie drużyny. Gracze prowadzą swoje bobsleje, napędzane przez trzech członków drużyny. Wygrywa ta drużyna, która jako pierwsza przejedzie trzy okrążenia wokół mapy, lub doprowadzi do wyrzucenia wszystkich trzech członków przeciwnej drużyny z ich bobsleja w jednym okrążeniu.

Na trasie znajdują się różne przeszkody, mogące spowolnić gracza (skrzynie), przyspieszyć jego bobslej (Dash Ringi), a także wyrzucić jednego z członków drużyny (kolczaste kule, lasery). Bobslej po otrzymani pierwszego uderzenie traci szybką postać, co znaczy że jego szybkość będzie drastycznie spadać. Po kolejnym ciosie wypada latająca postać, która uniemożliwia bobslejowi skakanie. Jeśli bobslej otrzyma trzecie uderzenie, wypadnie z niego silna postać i drużyna przegra. Wszystkie postacie, które wypadły (poza postacią siły, który odpada jako ostatnia), powracają do bobsleja przy przejechaniu przez okrążenie.

Poziomy Edytuj

Bobsled Race składa się z trzech poziomów. Gracz może wybrać dowolny z nich, lub zagrać wszystkie po kolei. W przypadku wybrania jednego poziomu, wygrywa drużyna która ukończy poziom jako pierwsza. W przypadku wybrania wszystkich poziomów, wygrywa drużyna z dwoma zwycięstwami na poziomach.

Poziomy trybu Bobsled Race to:

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki