Fandom

Sonic Wiki

Bomb

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bomb (ボム Bomu) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog (1991). Jest chodzącym czerwono-szarym badnikiem-bombą.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Bomb-spr.png
Bomb zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog (1991) na poziomach Star Light Zone i Scrap Brain Zone. Gracz nie może zniszczyć badnika. Bomby często pojawiają się w dużych grupach, szczególnie w Star Light Zone.

Sonic the Hedgehog (8-bit) Edytuj

Bomb 8 bit sprite.png

Bomb pojawia się także w ośmiobitowej wersji gry. Można je znaleźć w dużych ilościach na pierwszym akcie Sky Base Zone. Jeden, pojedynczy badnik może zostać znaleziony w drugim akcie tego poziomu.

Sonic the Hedgehog 2 (8-bit) Edytuj

S2 8-bit bomb-spr.png
Bomb pojawia się także w ośmiobitowej wersji Sonica 2 na poziomach Gimmick Mountain Zone i Scrambled Egg Zone. Bomb działa tak samo jak w pierwszej grze, lecz jest nieco większy niż jego wcześniejsza ośmiobitowa wersja.

Sonic Chaos Edytuj

Prawdopodobnie-bomb sonic chaos-spr.png
Nienazwany, prawdopodobnie inny badnik pojawia się w Sonic Chaos i jest podobny do badników Bomb. Można go znaleźć na ostatnim poziomie gry, Electric Egg Zone. W przeciwieństwie do Bomba, wybucha od razu gdy gracz się zbliży, lecz jak Bomb odrzuca odłamki zadające obrażenia.

Sonic CD Edytuj

Osobny artykuł: Bigbom

 Aczkolwiek Bomby nie pojawiają się w Sonicu CD, pojawiają się tu większe wersje tych badników znane jako Bigbomy na Mettalic Madness. Te większe wersje maja ten sam atak co Bomb, lecz poruszają się szybciej.

Sonic Jump (2012) Edytuj

Bomby pojawiają się ponownie w Sonic Jump (2012) na Mountain Zone. Bomby poruszają się w tą i z powrotem po platformach. Gdy gracz skoczy blisko niego uruchamia auto-destrukcję.

Po raz pierwszy w serii badnika można zniszczyć skacząc tuż pod nim, gdyż badnik nie uruchamia auto-destrukcji gdy nie widzi gracza.

Sonic Lost World Edytuj

Bomb ze zmienionym wyglądem pojawia się w drugim Zonie Frozen Factory i trzecim Zonie Silent Forest. Badnik jest tutaj czarno-czerwony, posiada stopy i oczy, a z głowy wystaje mu lont. Patroluje pobliski teren, a kiedy wykryje gracza podskoczy i zacznie biec w jego stronę. W tym samym czasie zapali się jego lont i robot po pewnym czasie wybuchnie. Oprócz niewielkiej eksplozji, robot posyła w cztery różne strony powolne, latające odłamki, które szybko znikają.

Galeria Edytuj

Rysunki Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki