FANDOM

Bomba (爆弾 Bakudan?), znana również jako Eksplozja (エクスプロージョン Ekusupurōjon?), lub Bowling Bomb – power-up pojawiający się w grach z serii Sonic the Hedgehog. Można go pozyskać z Item Boxów.

Opis Edytuj

Sonic Adventure i Sonic Adventure 2 Edytuj

Bomb Adventure

W grach Sonic Adventure i Sonic Adventure 2 bomby pojawiają się w Item Boxach. Zebranie bomby sprawi że wszyscy pobliscy przeciwnicy zostaną zniszczeni.

Seria Sonic Riders Edytuj

Bomb Riders

W Sonic Riders bomby ponownie pojawiają się w Item Boxach. Można je zebrać losowo, zwykle kiedy jest się na niskiej pozycji. Po zebraniu wielka czarna bomba zacznie się toczyć po trasie, zadając obrażenia wszystkim zawodnikom jacy znajdą się na jej drodze. Po pewnym czasie bomba eksploduje, raniąc również wszystkich zawodników którzy znajdują się w zasięgu wybuchu.

Bomb Zero Gravity

W Sonic Riders: Zero Gravity bomby pojawiają się w trybie Survival Battle. Po jej zebraniu za graczem pojawi się bomba, a licznik zacznie odliczać od 5 sekund. W tym czasie gracz może przekazać bombę innemu zawodnikowi, wykonując Gravity Control, aby samemu nie otrzymać obrażeń od eksplozji.

Sonic & Sega All-Stars Racing Edytuj

W Sonic & Sega All-Stars Racing bomby są jednymi z przedmiotów które można pozyskać z Item Boxów. Gracz może otrzymać pojedynczą bombę, albo trzy. Rzucenie bomby sprawi że zacznie się ona toczyć po trasie i wybuchnie przy kontakcie z najbliższym zawodnikiem albo po pewnym czasie. Zawodnicy trafieni bombą zostaną na pewien czas spowolnieni.

Sonic Jump (2012) Edytuj

W Sonic Jump bomby znowu można pozyskać z Item Boxów. Podobnie jak w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure 2 po zebraniu ich wszyscy przeciwnicy widoczni na ekranie zostaną zniszczeni. Bomby mogą być również kupione w sklepie za 100 pierścieni albo w pakiecie 5 sztuk za 300 pierścieni.

Sonic Jump Fever Edytuj

W Sonic Jump Fever bomby funkcjonują podobnie jak w Sonic Jump. Można pozyskać z Item Boxów. Po zebraniu ich wszyscy przeciwnicy widoczni na ekranie zostaną zniszczeni, ale na ograniczony czas. Dodatkowo jeśli gracz spadnie to efekt bomby zostanie natychmiast przerwany. Pierścienie mogą zostać wykorzystane do przedłużenia trwania efektu eksplozji.