Fandom

Sonic Wiki

Bonusowy poziom (Sonic the Hedgehog 3)

2688stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gumball Machine Bonus Stage jest bonusowym poziomem w grze Sonic the Hedgehog 3. Pojawia się również w Sonic 3 & Knuckles.

Opis Edytuj

Aby dostać się do bonusowego poziomu w Sonic the Hedgehog 3 należy mieć co najmniej 50 pierścieni po czym dotknąć checkpointa. Po dotknięciu go utworzą się nad nim gwiazdki. Wskoczenie do nich spowoduje przeniesienie gracza do bonusowego poziomu.

Jak sama nazwa wskazuje jest to wielka maszyna z kulkami. Na dole poziomu znajduje się platforma z trampolinami, która zostaje zniszczona po użyciu. Na ścianach pojawiają się trampoliny podobne to tych, które pojawiają się w Metropolis Zone w Sonic the Hedgehog 2, lecz znikają po użyciu ich. Poziom polega na odbijaniu się od trampolin w celu dotknięcia pokrętła w maszynie. Dotknięcie pokrętła powoduje, że z maszyny wylatuje jedna kulka. Gracz może próbować złapać kulkę lub ponownie dotknąć pokrętła, np. w celu zdobycia bardziej korzystnego power-upa. Poziom kończy się, gdy postać dotknie dolnej części poziomu (poniżej platformy z trampolinami). Po wyjściu z poziomu gracz wznowi grę przy checkpoincie, z którego skorzystał by wejść do bonusowego poziomu. W przeciwieństwie do Sonica 2 (wejście do specjalnego poziomu odbywa się w ten sam sposób) poziom nie wgrywa się od początku.

W poziomie pojawia się 8 typów kulek. Są to:

Sprite Efekt Sprite Efekt
Czerwona kulka
Daje graczowi Fire Shield
Szara kulka
Daje graczowi 10 pierścieni
Złota kulka
Daje graczowi Lightning Shield
Czarna kulka
Odbija gracza
Niebieska kulka
Daje graczowi Bubble Shield
Pusta kulka
Brak efektu
Różowa kulka
Daje graczowi dodatkowe życie
Zielona kulka
Odnawia platformę z trampolinami

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Gumball Machine Bonus Stage

Ciekawostki Edytuj

  • Supersonicbonusstage.png

    Super Sonic w bonusowym poziomie

    W Sonicu 3, po wejściu do poziomu gracz ma chwilę na wykonanie skoku (podczas ładowania się karty tytułowej poziomu). Umożliwia to latanie Tailsem lub zamianę w Super Sonica. Zostało to jednak naprawione w Sonic 3 & Knuckles, przez co w tym samym poziomie nie można szybować i wspinać się Knucklesem.
ved
Sonic the Hedgehog 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki