Fandom

Sonic Wiki

Boo

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Boo (ブー ?) – duchy, pojawiające się w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle, Sonic Lost World i Sonic Runners.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Boo to białe duchy, z wyłupiastymi, pomarańczowymi oczami. Posiadają ostre czarne zęby i białe dłonie z pazurami.

Sonic Adventure 2 Edytuj

Boo można spotkać na poziomach o nawiedzonej tematyce. Są to: Pumpkin Hill, Aquatic Mine, Egg Quarters, Pyramid Cave i Death Chamber. W dużej liczbie zamieszkują ukrytą bazę Eggmana wewnątrz piramidy, gdzie żyją u boku swojego króla: King Boom Boo. Istnieją dwa typy Boo.

Pierwszy rodzaj duchów patroluje pobliski teren, dopóki nie zobaczy gracza. Zacznie wtedy zmierzać w jego stronę, aby zaatakować. Na poziomie Pyramid Cave nie zadają obrażeń, lecz łapią gracza na pewien czas, uniemożliwiając mu poruszanie się. Gracz może wyrwać się z objęć duchów, za pomocą skakania.

Drugi rodzaj duchów jest rozmieszczony w losowych miejscach danego poziomu. Jeśli gracz zbliży się do takiego miejsca, pojedynczy Boo wyskoczy na postać znienacka, strasząc ją i ogłuszając na pewien czas, nie zadając jednak obrażeń.

Sonic Lost World Edytuj

Boo pojawiają się wyłącznie w czwartym akcie poziomu Sky Road. Poruszają się z jednej strony poziomu do drugiej w linii prostej. Zadają obrażenia, jeśli gracz ich dotknie. Pojawiają się tutaj zarówno Boo, jak i Boom Boo.

Sonic Runners Edytuj

W Sonic Runners, Boo mogą towarzyszyć graczowi podczas rozgrywki. Potrafią zmieniać normalnych przeciwników w super przeciwników, po osiągnięciu przez gracza dużej ilości combo.

W trakcie Halloweenowej aktualizacji, Doktor Eggman przejął kontrolę nad Boo, karmiąc je specjalnymi cukierkami. Pozostałe Boo sprzymierzyły się z Rouge i E-123 Omegą i z ich pomocą uwolniły swoich braci i króla spod władzy Eggmana.

Odmiany Edytuj

Boo.png

Boom Boo

Boom Boo Edytuj

Osobny artykuł: Boom Boo

Boom Boo to trzy razy większe i silniejsze odmiany zwykłych duchów Boo. Posiadają podobne umiejętności co do swoich pierwowzorów, lecz pokonanie ich wymaga zadania trzech ciosów.

King Boom Boo Runners.png

King Boom Boo

King Boom Boo Edytuj

Osobny artykuł: King Boom Boo

Gigantyczny duch, największy spośród wszystkich Boo i król tychże duchów. Jest znacznie silniejszy i szybszy od swoich poddanych. Potrafi ziać i rzucać ogniem. Jest jednak bardzo wrażliwy na słońce.

W innych mediach Edytuj

Sonic X Edytuj

Osobny artykuł: Boom

W serialu anime i serii komiksów publikowanych przez Archie Comics, Boo noszą nazwę Boom. Pojawiają się w 19 odcinku Sonic X, gdzie przez przypadek zostają wypuszczone ze swojego więzienia w starożytnym zamku. Sonic i jego przyjaciele powstrzymują jednak duchy.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jeszcze przed Sonic Adventure 2, w grze Sonic 3 & Knuckles istniały duchy o nazwie Hyudoro, zachowujące się podobnie jak Boo i zamieszkujące piramidę w Sandopolis.
  • Boo dzielą swoją nazwę razem z przeciwnikami z serii gier Mario, które również są duchami.
ved
Sonic Adventure 2
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki